JULEGAVE TIL HAN FAR……..ELLER HU MOR OM DU VIL


Destiny

…Ja eller han bestefar og onkel! Ja for HVEM har vel ALDRI kjøpt tøfler til han far til Jul!??
Når eg spurte pappa da eg var lita hva han ønsket seg svarte han ALLTID: “Strømper, slips eller tøfler” Kunne til tider være ganske så enformig vil eg påstå og det var dessuten ALLTID de samme tøflene han ønsket seg, ja for slipshengeren ble ganske full etter hvert for det var ganske pop noen år.
Ja eg syns det var gøy å kjøpe slips, fant alltid noen sprø noen fordi det var morsomt
når han brukte de hehe Han måtte jo vise at han var takknemlig hehe
Strømper var DØNN kjedelig for de måtte alltid være svarte…..

Nå skulle eg virkelig ønske eg var lengre kommet på strikkefronten på den tiden,
ja da skulle han fått tøfler og sokker i fleng 🙂

Så her altså har du virkelig muligheten til å strikke et par SPREKE tøfler til noen du er glad i! PERFEKT Julegave vil eg påstå!

 

 

UBERIB
Bildet over
Gratis Oppskrift



Michelle Porter

Om du ikkje akkurat vil/orker strikke en skikkelig god genser du iallefall gå inn på oppskriften
å sjekke den GENIALE løsningen på et problem når begge hendene er opptatt med fiskestanga!

 

 

BOTTLE ROCKET
Opp til str 57″
Gratis Oppskrift


Claire Slade

Denne syns eg rett og slett bare var FIN, ja eg likte den fargen veldig godt! Er ikkje så glad i gult,
men dette er ikkje sånn gult som eg ikkje liker – denne er bare en flott høstfarge!

MERSEA ISLAND
Opp til str 60″
Gratis Oppskrift

 

 

Hvis du har tenkt å strikke mange Julegaver i år håper eg du er godt i gang, ja for det er så utrolig lett
å havne ut på galaien haha Havner der hver gang eg hiver meg på gavebølgen, det baller fort på seg.

De senere år har det minket på Hjemmestrikka gaver fra meg(oss) det er kun noen få som får og der vet eg tingene virkelig blir satt pris på og det er faktisk noe som betyr veldig mye for meg som giver(eller den som har strikket). Bare det at du har sett det du strikket i bruk èn gang så varmer det hjertet og ENDA bedre når du senere får høre at det er UTSLITT! Det er jo helt fantastisk følelse
og DA, ja det er DA du strikker mer til vedkomne 🙂 Det er Ren skjær LYKKE i ULL
<3

* * * *

Nå sitter eg her som du ser å blogger, mor mi sitter i sofaen å spiser frokost……Ja det ble en sånn lørdagskwell, selv om det kan være slitsomt så føles det godt å gjøre en så liten ting som
å la henne overnatte når hun ikkje er i form, men som eg har sagt før
så skulle eg ønske at flere kunne trø til….

Vet ikkje helt hvordan dagen blir så det blir vel mest strikking nå etterpå, mor mi har den siste uka strikket 2 herlig par med OpalSokker til Jr – hun er i ferd med å avslutte par nr 2. Herlig at hun bidrar der for Jr bruker nå str 42! Derfor må eg ta å surfe litt etter en helt enkel RaglanGenser til henne
i Peruvian Higland Wool. Ja hun ble litt forelsket i garnet eg bruker på Reven så eg må få opp
farten å finne noe for som sagt så er hun straks ferdig! Produktiv hun ser du!

KOS DEG OG HA EN
HERLIG SØNDAG!


Her er faktisk sola på besøk i dag 🙂 Enn så lenge!

 

 

 

 

Go`klem fra ei bittelitt fortvilet Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #christmasgift #julegave #tøfler #hoodie

2 kommentarer

Siste innlegg