MITT FØRSTE MØTE MED ENGELSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Grumperina
 

Nå sitter eg egentlig her å er STEINFORBANNA! Ja du ser det eg var AKKURAT ferdig med dette innlegget og det ble så koselig og SÅÅÅÅÅ akkurat når eg skulle publisere det så var eg borti en knapp og POFF så var ALT borte! JA eg glemte å lagre underveis!
SKJER ALDRI IGJEN! Hekkan altså!

 

Tenkte eg skulle vise deg mine første engelske prosjekt som eg prøvde meg på
og som eg fortsatt digger!

Det var på mitt første møte med strikkekafè i 2006 at eg ramlet over disse Jaywalker og eg ble som besatt! Det skulle gå ganske lenge før eg fikk de til, men når eg så knakk koden var det gjort og både Jr og eg hadde mange par! Elsker de sokkene! Ikkje visste eg at de fantes selvstripet garn så eg satt der med mange nøster vettu, fy for en jobb DET var! Snakk om stress! Nå vet eg bedre og eg tror nok
eg MÅ finne tid for et par av disse ganske snart!

 

 

 

JAYWALKER!
Bildet over
Gratis OppskriftEtter hver som eg gikk på StrikkeKafeèn begynte eg med nettshopping og eg la min elske på flerfarget Opal og har den dag i dag de aller første serien og eg pinholder på de! Nå derimot har eg funnet frem 3 favoritter og det er virkelig fare på ferde!


Dette er det aller første nøste eg kjøpte fra det O`Store utland og eg det PEFEKTE
prosjektet har ennå ikkje dukket opp, mulig det er nå??



Grumperina

Odessa luen var også et av mine første engelske prosjekt og hele landet strikket vel disse? Ja med perler og det hele! Snakk om dille! Selv trengte eg en del hjelp til denne, men eg kunne overhodet ikkje engelske oppskrifter, men det er lov å spørre om hjelp så plutselig knakk eg koden rett og slett!

 

 

 

ODESSA
Gratis oppskrit


Grumperina

Mitt første store engelske prosjekt og her lærte eg meg W&T (Wrap and Turn) et genialt prosjekt for det, ja for hele teppet består av W&T! Skikkelig gøyalt teppe og drømmen er et i NORO!

 

 

 

CURLICUE

Kjenner eg ennå sitter her å KOKER av min egen idiotiske dumhet! At det går an sier nå bare eg! GLEMME å lagre liksom, NYBEGYNNERFEIL og nybegynner er eg nå slettes ikkje!
Nei etter 10 år i bloggverden burde eg virkelig vite bedre! Men ok, gjort er gjort!

Ute skinner i det minste sola fra skyfri himmel, det er vindtstille og hele 19 grader! Har satt på en diger maskin med håndklær som skal UT å tørke etter hvert! Ja eg så naboen hengte ut klær i 8 tiden så da ble det bestemt! Ja eg var tidlig oppi i dag, før 8 hehe Sånn er det når man stuper i seng FØR midtnatt! Skjer skjeldent men akk så herlig!

Satser på en rolig dag i min egen lille boble kun avbrutt av å kjøre Jr på trening og sikkert
ta en tur ut til sjøen ved Hafrsfjord – HERLIG!

Nå derimot skal eg bare frigjør et stativ med klær på gangen, mulig shaine litt på kjøkkenet og kaste meg over strikketøyet! Det begynner å haste litt nå! Ja det skal jo være StorebrorGave vettu
og terminen nærmer seg veldig nå og det kan altså skje anytime!

 

KOS DEG OG HA EN
SUPER HERLIG DAG!

Go`klem fra ei noe svett Vibbedille 🙂

#grumperina #jaywalker #odessa #curlicue #strikk #strikking #sokker #lue Teppe

0 kommentarer

Siste innlegg