STILIGE NORSKE DESIGN LUER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Marion Rindsem

Ååå det er noe som bare KLIKKER når eg ser denne fargen! Nydelige Oker altså! Ikkje en farge eg kler opp i ansiktet, men eg syns den er så nydelig! Tror kanskje eg rett og slett burde ha strikket meg et skjørt og et par KNEsokker i den fargen, det er jo langt borte fra ansiktet hehe hadde sikkert funket da?

Anyway, luer trenger man og man kan virkelig ha MANGE uten at det gjør noe, ikkje tar de særlig plass heller og det er herlig å f.eks træ ei lue godt ned over ørene på en Bad Hair Day! Personlig liker eg best Caps på slike dager, ja som i går: Tok på meg en Yankee Caps i går med hale ut gjennom hullet, og vettu? Eg lyver ikkje, men halen gikk helt helt ned til rompa! Overhørte en samtale inne Intersport: “Sjekk den halen på hu der! Den er sikkert falsk!” Hadde i grunnen lyst å spør om hun ville kjenne på den, men eg gikk bare videre *ler* HÅRET mitt ER ekte haha *Lite Sidesprang* hihi

LUER! Her kommer det 5 stykker som eg absolutt kunne hatt i garderoben min:
(Alle oppskriftene er norske)


 

BRAGELUA
Bildet over



Marion Rindsem

 

 

ROCKELUE

 


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Marion Rindsem

 

 

SKULLS-LUE

 


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Marion Rindsem

 

 

LITTLE BOXES LUE

 



Marion Rindsem

 

POTELUE
 

 

* * * *

Ble noe sent i natt siden Amira sov her og me ble sittende å skravle! Hun og Ali sto på et ugudelig tidspunkt for hun måtte være på Flyplassen kl 06.00!!! Sånn er det når man reiser på kurs med jobb, det starter jo kl 8 hehe Blir forresten mange turer til Oslo på henne nå før jul!
Ja hekkan hun får det travelt!

Da eg rullet ut av senga halv 10 var kjøkkenet slikket og Fårikålgryta sto ganske så majestetisk på komfyren. Hekkan det blir mye middag altså, men da beregnes det slik at mor mi tar med seg hjem
og har i morgen + at me 3 her hjemme også kan ha i 2 dager 🙂 Praktisk med slik mat!
Kjenner eg gleder meg til middag selv om etterdønningene sikkert ikkje blir så gode,
men det tar eg hys på for det er jo ikkje mat man spiser hver dag 🙂

Utover det plager faktisk ryggen livet av meg og eg håper det snart gir seg! NÅ er tiden kommet for
å dra på SUS neste uke og da skal det tas utallige prøver og deretter er det time igjen hos Nyrespesialist i starten på oktober…..Krysser fingrene 🙂

Uansett så har Jr PLUTSELIG drukket MYE melk de siste dagene så allerede i dag, tirsdag, MÅ eg på butikken å ha mer hehe Han er jo rene kalven jo! Det går sånn i rykk og napp med den melka, men nå tok det litt overhånd 🙂 Jaja får svinge på meg ei bukse og legge på hjul-Melk i kaffien er et møst!

KOS DEG OG HA EN
SUPER TIRSDAG!

Go`klem fra ei sliten og optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #luer #norskdesign #strikkeoppskrifter

2 kommentarer

Siste innlegg