NÅ ER KOSETEPPE & TØFLER HELT INNAFOR!


Alessandra Hayden

Tok en liten titt på langtidsvarselet og det fine været er nok over for i år denne gangen og DA er tiden inne vettu! Inne for å sette i gang å virkelig kose oss med høsten slik nesten
bare me strikket vet å gjøre MoHaaa

Det er bare å få på ullsokker, tøfler og pakke oss inn i et pledd i en sofakrok sammen med en så stappa kurv at me faktisk kan være på stedet HVIL til Våren 🙂 Farger hører også høsten til, iallefall syns eg det er kjekt å “jobbe” med litt farger når det stort sett er en del mørkere og “tyngre” vær, det letter både på det ene og det andre 🙂 Men for all del, om du liker bedre ton-i-ton; Kjør på!
Husk at teppet over kan fint gjøres større enn 140 langt 🙂
Super prosjekt forresten om du har en del restegarn du vil bli kvitt!

Begge disse prosjektene er Heklet!
 

SAMPLER BLANKET
Bildet over

 

 

 


Alessandra Hayden

Eg digger denne type tøfler! Kjappe og flotte er de og du kan jo bruke masse forskjellig mønster, farger og garn! Dette er jo knallstilig å gi bort til Jul! Julegave til de NYgifta?? Fyll en kurv med Hekla Tøfler, på den måten vil ingen gjester fryse på beina! Kan du hekle, ja så hekler du fort
et par eller 10 av disse! HELT SANT!

 

 

FAIR ISLE SLIPPERS
Str Voksen og 3 – 9 år

 


* * * *

Vettu Ka? Vettu KAA??? Eg er HELT ferdig med Revejakka og kan TROOO den ble sskjempefiiiiin!!! Kan nesten ikkje vente før eg skal starte på MIN! Må muligens drøye litt for eg tror ikkje eg kan ta meg råd til det akkurat nå, men bare vent, før du får sukk for deg så er eg i gang hehe Problemet er også at eg har flere motiv i hodet og det ene slår det andre ihjel HAHA Men vet du hva som er HERLIG?
Ja virkelig HERLIG?? Denne måneden betalte eg det SISTE avdraget på Studielånet mitt!!! JuHuuu Det er jo nesten så eg burde ha festet!!!! Måtte i tilfellet blitt med en RootBeer! HAHA Eller rett og slett bare noe brus i et stettglass! hihi Da var iallefall nok en bør borte fra mine skuldre 🙂

Har en annen ting eg også må vise deg, ja noe eg fikk av min mor i går! Åååå de er sååå fiiine kan du tro! De ligger her ved min side og de skal IKKJE brukes før eg har rydde i skuffen! Hvilken skuff??hehe
De fortjener et EGET innlegg så de kommer litt senere, nå skal eg iallefall UT å ta bilder av Revejakka! Ja eg klarer ikkje holde meg til eg får ta den på Trym, så eg tjuvstarter litt så får “In Action” bilder komme litt senere, ja for eg lover deg bilder med han inni 🙂 Er så spent på hvordan den passer!

Når eg så setter meg til rette etterpå for å strikke er det Jaywalker som er i bevegelse! Fikk strikket en del i går kwell så den vokser fint! *Rap* Ups! Eg er fortsatt STINN etter Fårikålen me spiste! Ååå du milde bananskall det var så SKAMGODT du aner ikkje! hihi Me ÅD godt alle 4 og mor mi fikk med seg ei gode gryte som hun kan nyte i dag 🙂 Men NÅ? Ut å ta bilder! SEE U!

 

NYT DAGEN MED HVA ENN DU VIL,
BARE HUSK Å KOS DEG!

 

Go`klem fra ei litt Gira Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #teppe #pledd #hekletteppe #slippers #tøfler #crochet

0 kommentarer

Siste innlegg