GLEMTE SKATTER!


Utrolig hva man har i krinkler og kroker, små skatter rett og slett og disse var jo helt FANTASTISK!
Det er jo akkurat de fargene eg er blitt hektet på jo! Kan jo ikkje bli bedre enn det, tok feil ang kvaliteten da, det er ikkje Angora, men BabyAlpakka og ekstremt mykt kan du tro!
Eneste “problemet” er at nøstene henger fast i et…..



…PROSJEKT! Husker det nå og eg kan ikkje skjønne at eg ikkje gjorde dette ferdig!?!?!
Nå kjenner eg virkelig behov for å kjøre ferdig denne lua!



Er i grunnen en veldig enkel lue, litt tidkrevende grunnet disse Bisene, men den sitter godt på hodet
og er en ganske artig lue! Ååå kor dum eg var som ikkje gjorde den ferdig!!!
Se bare hvor TØFF den er:

 


Woolly Wormhead

BEELORE
Bildet over

Tror nesten eg bare MÅ ta meg den der kwilen nå eg, ja for nå spinner hodet av min egen dumhet hehe Hodet er faktisk TippTopp, er bare litt sliten og trøtt så en liten blund gjør nok godt. Ja eg trenger noen virkelig GODE og våkne timer slik at tempoet øker på strikketøyene 🙂

Blir både strikkings og Dansing her i kwell, Jepp, mor mi kommer så eg satser på en Koselig kwell
og gleder meg til middag for da blir det R.O.A.S.T.B.I.F.F JuHuuuuu Det var eg som kjøpte 2 store stykker denne uka (Nesten 2 kg Wupp Wupp) så i kwell blir det KOS 🙂

Ja det er så mye mat at Ali har skåret opp masse til pålegg så i morgen blir det Smørbrød 🙂

Men Ok, da stikker eg å ta meg en LadeTime på puta så Skravles me nok,
men husk nå å Znapp med deg lua over, Kuleste lua i skogen 🙂

KOS DEG!

Go`klem fra ei søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #beelore #hat #Lue #babyalpakka #strikkeoppskrift

0 kommentarer

Siste innlegg