VINTERENS FINESTE KJOLE!

//sponset

For meg kommer dette til å være Vinterens fineste kjole, Ny av året,  vet allerede at eg kommer til å BO i den så snart me skal ut på noe, ja eller bare ned på butikken! Noe mer behagelig enn en slik kjole skal man jammen lete LENGE etter, eller nei, DU trenger IKKJE lete! *ler* Du kan bare ta turen innom
Lovely Planet og DER finner du et HAV av Nydelige Kjoler og Tunika! Har sagt det før,
når høsten og vinteren kommer, ja da er det lårkort til meg 🙂

 


Disse StrikkeLykke kjolene er sydd i herlig BomullsVelour og er dermed supermyke og veldig lette
å bevege seg i, den finnes i flere størrelser opp til str 52 🙂 Akkurat denne kjolen kan du kjøpe HER! Best å være kjapp før det blir utsolgt, noe eg er sikkert på at det blir 🙂
Julegave til deg selv fra Julenissen??



Nå er det også flere
TILBUD på andre kjoler, ja f,eks – DA kan du virkelig gjøre et KUPP! Det blir f.eks nesten 2 kjoler betal for 1! DET er GOD Deal det 🙂 Du må nesten bare ta en kikk, ja for det er masse kjoler, med kort arm, lang arm, det er tunika med og uten hette, det er jakker, ja i det hele tatt ALT du trenger for å føle deg FRESH både til Hverdag og til Fest 🙂 



Er så heldig å ha 2 StrikkeLykke og 1 Kløverkjole nå og de brukes OFTE,
er virkelig blitt glad i disse kjolene 🙂



Kanskje på tide DU også blir med i StrikkeLykke gjengen?? hehe



Selv på en litt sånn Shæbby Day kan eg føle meg ganske så OK når eg har fått
på denne og eg tror neppe det blir den siste 🙂

Ta deg turen innom Lovely Planet og se HELE utvalget HER! 🙂


Tøffe Strikkevesker kan man ALDRI få for mangen av hehe Kan ikkje skjønne problemet liksom! Denne er i fargen Rust/Rød/Oransj og du finner den HER! Vesken finnes i flere farger 🙂 



En veske som denne har besøkt bloggen før, så du har nok sett den da bare denne er i andre farger! Finnes også i flere farger og du kan se alle
HER!

Det gjelder altså å følge med her på bloggen fremover, ja det er ikkje godt å si HVA som dukker opp
i en Give Away! Eneste som ER sikkert er at det blir mangen fremover 🙂 DU har MYE å glede deg til 🙂

* * * *

Da ble det altså en liten tur til havet i dag, var faktisk IKKJE kaldt en gang selv om det kun var
9 grader! Sola varmet ganske godt den og me fikk en NYDELIG time!

Nå derimot er det ISKALD, jadda, eg hadde satt skyvedøra nesten helt opp før me gikk så det er NESTEN frost i stolen og det var bare å finne frem dyna *KoseMoseKnuseKose*

Nå blir det strikking og avslapping resten av kwellen og ikkje minst ME-TIME!
Formen har ikkje vært helt på Topp i dag ser, er nok bare godt sliten fra i går 🙂 Når eg har slike utedager må eg trappe ned og helst hopper over medisinene mine (siden eg kjører bil) og DET får eg igjen for dagen etterpå så da er det bare å hente seg inn igjen. Men når eg ser på DET flotte håret på bildene ser eg jo at gårsdagen virkelig var verdt det! Gjør det med glede igjen 🙂

Nå må du Kose deg, kryp opp i sofaen og finn frem strikketøyet 🙂
Ja og så må du jo sjekke ut de der fine StrikkeLykke Kjolene over 😉 

NYT KWELLEN!

Go`klem fra ei veldig fornøyd Vibbedille 🙂

#strikkelykke #kjole #tunika #lovelyplanet #kvinnerinepal #nepal #kløverkjole #strikking

5 kommentarer
    1. Vet ikke hva som var finest. Kjolen eller omgivelsene. For et herlig landskap å ta en rusletur i.
      Få nå varme i kroppen så du holder deg fri fra forkjølelse.
      Klem fra Liv

    2. Dette var sannelig noe annet enn “pysj” du–😀
      Og i det herlige høstværet blir alt liksom bare glede og stas—-☀️☀️

    3. De har mye fint, og kjolen er bare kjempe morsom og fin 💖. Syns det er litt skummelt å bestille kjole på nett, skulle så gjerne ha prøvd den først 😅. Den var veldig fin til deg 👍🏼. Kanskje jeg må ønske meg en, deilig å gå med på kvelden vinterstid, samtidig som en føler seg fin 💖

    4. Flotte kjole på ei flotte dama <3
      Eg måtte jo bare kikka innom Lovely Planet siå, og fy søren eg har lyst på alle de herlige kjolane og jakkane... 🙂 Eg har jo 3 av de jakkane med lange hetter (i lilla, svart og brun), og de e knallfine og herlige på.
      Hvis du lure på kossen det går med Still light tunikaen, så forsvant den i flerre migreneanfall og tankar om at det va viktigare å strikka julapresanger... - så den havna altså på ventelista... 😉
      Go'klem te deg frå meg <3

    5. ToveR: Akkurat den eg har på meg er i L og er stor i størrelsen sa damen i butikken. De andre eg har er i str XL for de er noe smalere. Mine plagg må ha en brystvidde på minimum 105 cm for at de skal være behagelige. Håper dette gjerne var litt til hjelp 🙂

Siste innlegg