DAGENS KJEKKESTE GLEDE – STRIKK EN BARNEKJOLE

Ann Myhre – Pinneguri

Gleder kan komme i mange former: Noe som blir sagt, en duft, et bildet, farger, hendelser og IKKJE MINST i form av en KnallSkjønn Strikkeoppskrift! I dag ble eg iallefall skikkelig glad da eg tok turen inn på Pinneguri sin Ravelryside! Som eg har sagt før så er hun en stor favoritt hos meg, har strikket noen av hennes design, har MANGE av hennes oppskrifter og eg ønsker med enda flere! Ja eg føler et sterkt behov for å EIE alle de små søte kjolene på bildet over! Har jo verdens skjønneste jenter eg kan strikke til vettu, ja Ylva og Alma Sofie <3 Eg er altså kjempeheldig 🙂

Har strikket lignende kjoler før og de er GENIALE for de vokser MED barnet! Først en kjole,
så en tunika for så å avslutte som en vest! KnallGøy! Til deg som ikkje fikser engelske oppskrifter kan eg GLEDE deg med at ALLE disse kjolene er på NORSK!

Znapp de til deg og gjør deg klar til en Kjolefest!


Ann Myhre – Pinneguri

BRINGEBÆRKJOLEN
Bildet over
Str: 0-3/6-9 mnd 1-2/3-4 år



Ann Myhre – Pinneguri

LILLE KONGLEKJOLEN
Str:  0-3/6-9 mnd 1-2/3-4 år



Ann Myhre – Pinneguri

LILLE BARNÅLKJOLEN
Str:  0-3/6-9 mnd 1-2/3-4 år


Ann Myhre – Pinneguri

LILLE FURUKJOLEN
Str:  0-3/6-9 mnd 1-2/3-4 år

Den 5. kjolen i rekka er LILLE STUBBEKJOLEN – Det er så herlig med slike kjoler for disse kan du fint bruke i barnehagen og ellers i hverdagen. Strikkes de i ull så er de virkelig gode i den kalde årstiden 🙂 Tror nesten eg må ordne med en oppskrift eller 2 og bare få en på pinnene ganske så snart,
kanskje det kan bli et par søte Julegaver??

* * * *

Vettu? Dagen i dag har virkelig vært sløv! Sov søren meg til halv 11 i dag også selv om eg hadde alarmen på 9.15! Nei nå må eg virkelig legge meg i selen og komme inn i den GODE ruta igjen,
kan ikkje holde på å sove bort de deilige formiddagene på denne måten! Er jo den tiden av døgnet eg egentlig får gjort noe her hjemme! Hadde i grunnen satt av EN formiddagstime både i går og i dag til litt vasking, men det gikk jo rett i vasken kan du si….I morgen derimot MÅ eg ganske tidlig opp så kanskje eg kan håpe på å få gjort litt da!?? Det er de der evinnelige SVAMPENE er skal teste ut vettu! hihi

Siden Jr renset sin egen krabbe på fredags kwellen fikk eg da uansett vasket stuegulvet i går! hehe
Er ikkje så greit å være litt fersk krabberenser ser du, men mett, ja det ble han da etter hvert 🙂

Har fått strikket ganske mye på det Oransje sjalet i dag mens serie har rullet på Netflix, vet i grunnen ikkje helt hva eg ser på….Mulig DERFOR eg er sløv?? Trenger noe med litt fart i tror eg!?? Kanskje eg bare skal sette på GLEE?? Der er det nå i det minste Sang, Dans og Musikk og ikkje en traust britisk serie om utro ektemenn og handlingslammede koner…..*ler* Nei det der ble for dødt for meg!

Eller, egentlig har eg lyst å se FRIKJENT på Sumo….Må høre med Amira om hun har “abbo” der, sesong 2 starter jo snart så det kunne vært gøy å sett den 🙂 Sett den? Likte du den?

Jaja, får lage meg litt ny kaffi og bare sløve litt videre 🙂

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT SKJØNN SØNDAG 🙂

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #barnekjoler #norskeoppskrifter #knit #knitting

3 kommentarer
    1. Ja der var det mange søte små kjoler.
      Har sett Frikjent og gleder meg til sesong 2.
      Kos deg i hula di. Her er vi mette etter Kålrulletter.
      Kaffe i koppen og jeg skal finskrive og telle på Mini Drømmegenser i str 8 og 12 år.
      Str. 10 år er ferdig strikka 🙂 OG Teststrikkeren klikker i pinnene å venter på mønster 🙂
      Ha en strålandes kveld videre.

    2. Å de kjolane va fine !!! Fekk lyst te å strikka de alle 🙂
      Takk for innlegget tidligare i dag <3
      Glede meg te å se deg snart <3

    3. Ja, du bør se Frikjent! 🙂
      Anbefaler også serien “the americans” på Netflix 🙂

Siste innlegg