BREZEL VINTERSETT – LEKKER JULEGAVE


Svetlana Volkova

Senarie: Det er 1.Juledag, sola skinner og det ligger 2 cm nysnø på bakken, hva gjør du? Jo du kler deg godt, tar på deg alle den herlige ulla som du fikk av Julenissen kvelden før og går deg en tur! Mmmm JA, det er NYDELIG å få ull i Julegave! JA TAKK til MYKE pakken 🙂

Du har mer enn nok tid til å strikket en eller flere deler av dette settet, ja det er bare å svinge seg
og komme i gang 🙂 Passer jo supert nå som Garnstudioet har AlpakkaSalg MoHaaaaa

 

 

BREZEL MITTENS
Bildet over

 

 

 



Svetlana Volkova

BREZEL

 



Svetlana Volkova

3S

 

 



Svetlana Volkova

BREZEL SOCKS

 

 

Vær Obs på at alle disse oppskriftene kan kjøpes enkeltvis, MEN kjøper du alle 4 som en ebook  ja da betaler du KUN halv pris! Ebook finner du HER! Husk at penger spart er penger tjent!
Mer monitas til garn!

 

* * * *

Har faktisk vært LITT effektiv eg, fikk hengt opp en diger maskin med håndklær + eg var så tøff at eg satte på en svær maskin med sengtøy! Satser på ren og fresh seng på fredag! Det er alltid akkurat like herlig og det at eg har blitt forelsket i Cocos Skyllemiddel gjør det hele til en salig drøm!
Mmmm har du prøvd det? Ja skyllemiddelet? Rene Palmesuset i dynene skal eg si deg!

Nå skal eg bare friske opp litt her i kroken min, ja fylle på kaffi og tenne lys og sånn, gjøre klar for
å virkelig innta roen.Tro om eg ikkje skal finne meg en film et eller annet sted. Har DU sett noe god film i det siste?? Eg liker veldig godt sånn type FeelGood filmen, noen forslag??

RO NÅ NED OG LAG TIL EN
KOSELIG KWELL OG NYT DEN

Go`klem fra ei noe sløv og søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #bezel #votter #sokker #lue #strikkeoppskrifter


 

3 kommentarer

Siste innlegg