LEKKERT TIL JUL


Lydia Tresselt

Har du sett noe så lekkert!?? Det er jo rett og slett EVENTYRLIG! Blir nok til at eg må anskaffe meg mer enn 1 oppskrift her for søter enn dette blir det ikkje! Eg elsker slikt som dette, akkurat passe dill! Da eg heklet mine Lalylala brukte eg Holst Supersoft og det var aldeles perfekt
på heklenål nr 2! Jepp, fast og godt, ja rett og slett perfekt 🙂 

Du kan jo hekle og pynte med disse selv, stappe de i kalenderen til en god venn eller rett og slett
gi de i Julegave til noen som har ALT! Hekles må de okke som!

 

LALYLALA CHRISTMAS XMAS
Bildet over
Dansk oppskrift

 

 



Lydia Tresselt

Selv om Fluesopper går under Høst Temaet hører de absolutt til i Jula, iallefall hos oss!
Har MASSE fluesopp rundt omkring i Jula og disse burde absolutt blitt med på feiringa, eller hva??

LALYLALA AUTUMN
Bildet over
Dansk og Svensk Oppskrift

 



Lydia Tresselt

Kongler er definitiv Juleaktuelle!

LALYLALA WINTER
Bildet over
Dansk og Svensk Oppskrift

 



Lydia Tresselt

“…..da springer alle rottene så bange, ja så bange…..”
Jepp, det finnes ikkje altså bare Julemus, neida, Rottene kan også være skikkelig søte!

LALYLALA RADA THE RAT
Bildet over
dansk og Svensk Oppskrift

 

* * * *

Vet det er lørdag, men likevel hadde eg alarmen på! Halv 9 t.o.m! Ja du vet, når du egentlig alltid våkner tidlig uten alarm og SÅ! Den ene dagen da du skal ut på noe, ja DA sover du til lunsj!!??
Det hadde nok garantert skjedd i dag om eg ikkje hadde alarmen på hehe

Eg skal jo inn til by`n i dag vettu, Jepp jepp, eg kommer nok innom her senere og forteller deg om det! Vet ikkje helt ennå OM eg skal kjøre selv eller om Ali svipper meg inn, han sover ennå 🙂 Til by`n kommer eg nok uansett, men syns det er veldig greit å slippe og kjøre rundt å lete etter parkering!
Kan til tider være rene marerittet ser du! Ikkje bare det, men 25,- kr pr time??
Det er jo litt skandaløst! Ikkje det?

Anyway, ser ut for at eg har ganske så god tid siden eg var tidlig oppe så etterpå nå må eg få stell på det der kråkereiret av et nyvaska SOVEHår eg har! Etter det er det i grunnen bare å sette seg å strikke og vente på at tiden går, sa eg at eg har startet på et NYTT prosjekt!?? JOoooo da vettu, eg fant noe garn som eg tenkte kunne passe Denne Lua vettu, så det var bare å sette i gang hehe
Er i grunnen ganske kjekt å strikke litt fletter + at om litt er det klart for litt norskt mønsterstrikk, joa, denne lua likte eg veldig godt og eg håper eg “treffer” med størrelsen også 🙂

Men du? KOS deg nå og ha en skjønn lørdag så Tastes me senere, OK?

NYT DAGEN!

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂
 

#hekle #hekling #crochet #hekleoppskrifter #jul #christmas #lalylala

1 kommentar

Siste innlegg