KUL JULEGAVE TIL MANNEN I DITT LIV


John Brinegar

Tja, hva med å strikke noe skikkelig tøft til mannen i ditt liv? Myke gaver under treet er da slettes ikkje å forakte for noen 🙂 Det er på tide å sprite opp tilbehøret et par hakk enten i form av garn eller farger 🙂 Kanskje du har en nevø? Ja hvorfor ikkje?? Finn noe garn og kast deg på pinnene, Jula nærmer seg med stormskritt og noen av disse prosjektene er fort gjort 🙂

 

RETE
Bildet over

 

 

 

 



John Brinegar

THE UTOPIA OG BEING IN SUNFLOWER PANSYLAND

 


 



John Brinegar

STAY IN YOUR LANE

 

 

 

John Brinegar
 

CANDLEWICK HAT
One Size

 

Eg bare måtte kaste meg rundt da eg kom over disse Go`sakene!
Tenkte kanskje du trengte noe å potle med i dag?? Ja man kan da ikkje gå StrikkeLøs! *ler*
Må bare informere om at Garn og Mann IKKJE er inkl for den som lurte 🙂

 

 

* * * *

Eg derimot skal se på Alligatorjegerne og Strikke Sjal……*Evighetskanten*….
Sånn i halv ett tiden må eg bare få på meg regnfrakken og legge i vei, skal innom Senteret å se om eg kan sette sammen en bursdagsgave, kanskje eg plukker med meg noe HalloweenStæsj til i kwell?
Ja for det er jo I KWELL det er! Dessuten må eg kjøpe en ny Kakao, for i kwell blir det den HOTTE utgaven med en dæsj Chilli – Du kan si det holde med ÈN kopp, men fy så godt 🙂 Det er bare å strø litt Chilli på toppen, ja over kremen 🙂 Jr elsker det og det er blitt en “tradisjon” på Halloween.
Selv om me skal på konferanse fra 20-21 skal me nå kose oss litt 🙂
 

 

HA NÅ EN LITT SKUMMEL MANDAG!

Go`klem fra ei tålmodig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #knittingformen #julegavetips #christmasgift #strikkeoppskrifter

0 kommentarer

Siste innlegg