VINTERENS FLOTTESTE TUNIKA

Processed with VSCO with m3 preset
Annie Lupton

Har påpekt det utallige ganger; Tunika og skjørt er et supert høst/vinter antrekk til hverdags!
I steden for alltid å valse rundt i kosebuksa er det veldig kledelig å hive på seg en tunika over ei tjukk strømpebukse, bevegelig og godt 🙂 Hvis man i tillegg slenger på litt mascara ja da blir man jo “stønning” WOW! Eg har i grunnen en ganske solid garderobe hva angår tunika eg må bare bli enda flinkere å bruke de! Den over her er jo Rålekkert og den seilte klask inn på lista mi! Denne kan galant strikkes i Lima fra Drops om du allerede er på vei for å laste ned oppskrifta! Eg for min del vil trenger ca 10 nøster så det hadde vært smart å sklidd rett inn på AlpakkaSalget som herjer om dagen!
Dvs eg kan faktisk strikke meg denne herligheten til ca 200 kr!! WOW sier eg bare!
Åååå kunne tenkt meg denne i fargen Oker! Mmmm

 

 

MEARA
Bildet over
Opp til str 54″
Nytt Design nå i November

 

 

 

 



Lion Brand Yarn

Denne husker eg så godt fra et av Strikketreffene mine, det er noen år siden den kom ut,
men er stadig like flott! Det var flere som strikket på den og eg har sett den ferdig!
Skikkelig flott og du kan strikke den så lang som du måtte ønske 🙂

 

CABLE LUXE TUNIC
Opp til str 50″
Gratis Oppskrift

 

 

 

 



Drops Design

 

ALASKAN BEAUTY
Str S-XXXL
Gratis Oppskrift

 

 

* * * *

Jadda, i dag skal virkelig jorda vannes! Det skal ramle ned med regn, men heldigvis er me godt opp på + siden hva angår gradene! Skal opp til hele 10 grader og godt er det 🙂 Trenger slettes ikkje være redd for holkeføre da! Passer fint med tanke på at me skal kjøre på trening i kwell.

I går ble det en virkelig sløv søndag, ja eg gikk ganske tidlig å la meg, før midtnatt faktisk og det er ikkje ofte! Øynene gikk tidlig i kryss så eg fikk ikkje strikket så mye som ønsket! Er skikkelig kjekt
å strikke litt lace igjen og det blir jo så flott! Er litt usikker på hvor mange nøster det går i dette garnet og eg håper eg har nok med det eg har hjemme 🙂 Hvis ikkje er det godt at det er SALG!

Må en tur ut før eg henter Jr på skolen, alltid er det noe me trenger på butikken om mandagen uansett hva og hvor mye me handler på fredagen, alltid noe me har glemt hehe Jaja så får eg luftet meg litt
i regnet. Ja du, nå kan eg si: “Neste torsdag skal eg begynne å pynte til Jul!” Hjelpe det meg atså!
Dvs at eg BØR få ferdig det “Må Gjøre”– Lista mi! Har litt igjen der altså så det gjelder å stå på!

Hva med deg? Er du startet? I gang? Alt under kontroll? Skal bli godt hvis eg kommer i mål og hvis ikkje er det slettes ikkje noe tragedie! Bare eg får gjort det viktigste så er det greit! Julesengetøyet (Hvitt Marius) ligger klar og skal på senga neste uke så soverommet er første prioritert 🙂
På badet er det kun dusjen igjen, Amira sitt rom skal shaines siden hun skal være hjemme hele Julen og vaskerommet, ja det shiter eg i! haha Joa, skal vaske klær, jevnt og trutt, men om selve rommet er rotete så kunne eg slettes ikkje brydd meg mindre hehe

 

KOS DEG INNE I VÆRET OG HA
EN STRÅLENDE MANDAG 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #tunika #tunic #gratisstrikkeoppskrifter 

5 kommentarer

Siste innlegg