KOSELIGE FØRJUL`s DILL


Uljana Semikrasa

Alt kan lages pleier eg å si, det er bare fantasien som setter grenser! Her har du virkelig noen skikkelig koselige timer foran deg om du gir deg i kast med litt muser og en slede f.eks! Oppskriften er engelske og du må kun beherske de grunnleggende maskene for å hekle dette + at alt vises på bilder uten om enn skreven oppskrift – ergo er dette fult mulig for de fleste 🙂 Hadde vært gøy å prøvd!
Musene er 8 cm høye så det er ikkje sååå lite heller. Helt overkommelig 🙂

 

 

CHRISTMAS MICE, SANTA`S SLEIGH
Bildet over

 

 


Uljana Semikrasa
 

Den største her f.eks er heklet i Muskat fra Drops på nål 3, helt overkommelig!

 

THREE LITTLE REINDEER

 



Uljana Semikrasa

SANTA IN THE CHIMNEY

* * * *

Mandag og eg har en PLAN! En plan som skal surre og gå heeelt til eg går å legger meg på torsdag kwell/natt! Jepp, for når eg legger meg da skal ALT Være pyntet! Eg vet at gangen sannsynligvis kommer til å være noe rotet pga eskene, men pytt pytt, bare STUA er helt ferdig så har eg et fristed liksom hehe Da er det bare å hente hjem Helgekosen på fredag og ta helg, resten kommer på plass helt etter hvert 🙂 Eskene er nok tilbake på Lille-Doen i løpet av helga og Julehåndklærene på badet blir jo også hengt opp relativt fort så da er det bare å tenne staken i kjøkkenvinduet på søndag!

I dag er planen å pakke ned ALLE bøkene som samler støv i bokhyllene her i stua og gjøre plass til masse nye strikkebøken i steden for. På den måten blir mye plass frigjort og det blir luftig!
I morgen skal jo hele salongsia av stua vaskes og sofa + teppe + diverse må bort!
Det kommer til å bli et salig kaos, men akk så herlig etterpå! Det gledes!

Jaja, eg kan jo ikkje sitte her å KOPE! Må sette i gang hehe
Ja du? Eg vaska DUSJEN i går! JuHuuu

Hvis du vil kan du skynte deg inn på SnapChat (vibbedille) å se vaskefilmene min haha
Dusjen ble bra iallefall og skal ikkje klage! Svampene kan du kjøpe HER!

KOS DEG OG HA EN
SUPER EFFEKTIV MANDAG!

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #crochet #julepynt #christmas #hekleoppskrifter

2 kommentarer

Siste innlegg