LEKKER GAVE TIL DEG SELV – GIVE AWAY

//Sponset Premie



HVIS du er på jakt etter en Julegave til deg selv fra Julenissen kan eg seriøst
ANBEFALE det nye strikkebladet;
Bladet Garn


Dette er virkelig en gave du kan nyte lenge! Bladet i seg selv er lekkert utført, slettes ikkje bare ei lefte med noe oppskrifter inni, neida, her er f.eks papirkvalitet valgt med omhu og det er et utrolig lekkert design og perfekt format. Inni bladet er det koselige innholdsrike portretter av uavhengige designere, veldig kjekt for det er absolutt strikkedesignere det er verdt å følge med på! Fikk jo lest litt om mine egne favoritter også 🙂 Du kan si det sånn at eg ble sittende til langt over leggetid
i natt å kose meg med dette bladet! 

For ikkje å snakke om oppskriftene du finner inne bladet, Åååå det er virkelig en salig fryd!

 

Et eksempel på de lekre bildene! Man får jo virkelig lyst å strikke, ikkje sant? 

Vanlig pris for et Abonnement er 714 kr, MEN frem til 31.12.16 er det tilbud og koster 499,-
Første blad kommer allerede i november 🙂 Så hvis du har lyst å spandere noe EXTRA fint på deg selv er dette noe du kommer til å kose deg med 🙂

Men, DU kan også være HELDIG å VINNE et abonnement her hos meg!
JuHuuu Hvor flott er ikkje det??

Det ENESTE du trenger å gjøre er å svare på følgende spørsmål:

HVA heter de 2 strikkeentusiastene som startet dette bladet?
(Svaret kan du kan finne på linkene i dette innlegget)

Skriv svaret i kommentarfeltet på dette innlegget 🙂
Trekker en vinner fredag kwell! Altså 2.desember

LYKKE TIL!

* * * *

Siden eg sto opp så ALT for tidlig i morges, ja eg meine, det var jo kullsvart ute ennå! Pga av dette bare MÅTTE eg sove da eg kom fra legen! Stupte i seng og sov klask i over 3 timer! Da var det bare
å få i seg litt kaffi og komme seg på hjul! Skulle nemligen på Nille å ha TRANSFORMATOR til lysa eg kjøpte der i går! HUSK det du også hvis du skal ha nye lys! Transformatoren følger ikkje med…..

Nå derimot kan eg sitte nyte Juletreet og bare kose meg! Halvparten av kalenderen til Jr er pakket
og hengt opp + eg har laget litt til min mor også 🙂 Du skal få se etterpå, ok? Skal ikkje så mye til før Julegleden begynner å boble i hvilkens som helst mage 🙂 Så bare følg med 🙂

KOS DEG!

Go`klem fra ei veldig fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #strikkeoppskrifter #bladetgarn #abonnement #giveaway #premie #gave

56 kommentarer
    1. Dette vil jeg være med på! Jeg følger Solveig på instagram og hun lager masse fint. Navnet på de to er Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken.

    2. De heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken 🙂 Hadde vært gøy å vinne 😉

    3. Hei
      Så fint at det bladet er kommet. Har gledet meg til å lese i det, men ikke fått det i hus enda …Solveig Gaustad og Unni Cathrine Eiken heter de. Følger de på insta og koser meg med det de legger ut.
      Ha en fin kveld…

    4. Dette ville vært artig å vinne.
      De 2 heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken.

    5. Krysser fingrene 😊👌🏻. De to som gleder oss med dette fine bladet heter Solveig Engevold Gaustad @surrehue og Unni Cathrine Eiken @malsenogmor 😃🍀. Hilsen Anne Gry

    6. Flott blad 😁 De to damene heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken.
      Ha en fin kveld 😀 mvh Marit

    7. Solveig Engavold Gaustad og Unni Cathrine Eiken er de to som står bak bladet👍

    8. Dei heiter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken. Spennande blad med mykje flott 🙂

    9. Spennende! De to damene heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken.

    10. Har sikla på det bladet, ser ordentlig lekkert ut. Kanskje æ e heldig vinner og får abonnement på bladet som Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken står bak.
      Klem fra Bente Solskinn 🌞

    11. Så kjekt at det har kommet ett ordentlig fint norsk strikkeblad utenom de vanlige ukebladene.
      Krysser fingrene for å vinne og de som står bak bladet heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken.
      Gleder meg til å se kalenderne senere. Her er jeg ferdig med både tenåringen og de to firbente sine. 😀 De gleder seg alle tre til i morgen og det gjør mor også. 😉
      Ha en fin strikkekveld. 😀

    12. Strikkeblad; det hadde vært mye glede i et slikt blad 😍 Solveig Engevold Gaustad og Unni Chatrine Eiken 👭

    13. Navnet på de to er Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken. Det strikkebladet så irkelig spennende ut. Hadde vært veldig koselig å vinne noe sånt 🙂

    14. Dette var en flott gave👍🏼. De to damene som startet bladet er Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken. 😃

    15. Så spennende med giveaway, og det var en nydelig blogg om bladet du har skrevet! 🙂 Det ser virkelig lekkert ut, det bladet og ja,- det er herlig å sitte å lese og studere sine favoritt designere og det de tryller frem 🙂
      De som har startet magasinet heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken.
      Jeg vinner så å si aldri, så sjansen for at jeg vinner denne gangen er marginal. Men alltid like kjekt å delta uansett 🙂

    16. De to damene heter Solveig Engevold Gausdal og Unni Cathrine Eiken 😊

    17. Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken heter de to som står bak dette fine bladet 😃

    18. Så spennende med ett strikkeglade. De to damene heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken.

    19. Så kjempekjekk ut😄. Navnet på de to er Solveig Engevold Gausdal og Cathrine Eiken.

    20. Deilig forside, tipper innholdet er like bra😍 Solveig Engevold Gausdal og Unni Cathrine Eiken står bak herligheten👌 Hilsen maristrikk.

    21. Ingen tvil: Solveig Engevoll Gausdal/ Unni Cathrine Eiken er navnene. Så fint at de har satset på god kvalitet på bladet sitt. Det blir liksom litt mer stas og bla i dem da. Håper det blir meg😀

    22. Designerene heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken. Moro med enda en give away, krysser alt jeg har denne gangen også😊

    23. De to damene heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken. Krysser fingrene, bladet ser lekkert ut😊

    24. Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken heiter damene bak dette flotte bladet!

    25. Damene bak bladet heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken

    26. Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken er damene som har vært så flinke å lage et kjempeflott blad 🙂

    27. Navnene er Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken.
      Og det skal bli spennende å følge ett nytt norsk strikkeblad med høy kvalitet! Lykke til damer!

    28. Det hadde vært gøy å vinne👍. De to heter Solveig Engvold Gaustad og Unni Cathrine Eiken. Ha en fin strikkekveld🙂

    29. Ser ut til å være et flott blad!
      De to som lager det er Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken

    30. Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken står bak dette spennende bladet og jeg vil bli superglad om jeg vant abonnement 🙂 klem

    31. Spennende med nett blad og nye ideer 😄 Det er Solveig Engevoll Gaustad og Unni Cathrine Eiken som gir utt dette bladet 😄

    32. Spennende med nytt blad.Det er Solveig Engevoll Gaurstad og Unni Cathrine Eiken som gir ut dette blade 😊

    33. De to som lager det er Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken….spennende med nytt blad!

    34. Damen heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eikene.
      Ha en strålende kveld 🙂

    35. Så kjekt med eit norsk strikkeblad! Dei dyktige damene heiter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken

    36. Damene heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken. For et kjempeflott blad! Jeg har sett et par votter der som jeg med sikkeret VET at jeg skal strikke hvis jeg vinner:-)

    37. De to strikkeentusiastene heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken. Ser ut som et flott blad, så håper jeg vinner 🙂

    38. Spennende ! Damene heter Solveig Engevold Gaustad og Unni Cathrine Eiken .
      Hilsen Linda S.L.

    39. Så fint det ble med lys på det lille treet 🙂 skikkelig førjulskos! De flinke damene bak bladet Garn heter Unni Cathrine Eiken og Solveig Engevold Gaustad. veldig fint blad forresten. får litt luksusfølelse av det. Ikke sånn kjip kvalitet som vanlige ukeblader har. Tenkte på at dette må være ypperlig som gave til svigermor dette!

Siste innlegg