JULESHOPPING MED OLDEMOR – GALSKAP SATT I SYSTEM!

Nå valgte derimot mor mi og eg å stå opp i dag for me har vel innsett av penger skal UT enten man vil eller ei og da kan me jo like godt ha det GØY mens me gjør det *ler* I DAG er dagen da eg skal få mor mi sine gaver i hus, dvs gaver hun skal pakke inn og gi bort.

Me entrer et shoppesenter (ingen av oss liker det) Eg plasserer mor mi bak en kurv og sier “Spring”,
så løper me, eg først og hu og kurven etter, mens hun bedriver høytlesing fra JulegaveLista
og eg snapper med meg tingene etter hvert som me passerer stativene, før me vet ordet av det så suser me inn i kassa området og me daler etter hvert ned i bilen 🙂 SWOOP så var det gjort HAHA

Videre til neste plass!


Pengene sitter noen ganger litt løst på slike shopperunder og ting blir ofte noe dyrere, men eg har selv med meg ei sirlig liste og MÅLET er å holde budsjettet og helst litt UNDER! Skal virkelig prøve
å utfordre meg seg og satser på litt GODE Juletilbud underveis 🙂 Det er alltid gøy!

“KunstnerLønna” var TIDLIG denne måneden! Ja den skled inn på kontoen den 9/12 og den skal vare HEEELT til 20.januar så her gjelder det å holde tunga rett i munnen gitt! Det gjelder å tenke smart, kjøpe litt etter hjerte og resten etter Visa`en 🙂 Samtidig skal man prøve å oppfylle litt ønsker!
Neimen ikkje helt enkelt den der JulegaveShoppinga! Likevel så drømmer eg slettes ikkje
om å bli millionær, NOP, eg har
ALT eg trenger og enda litt til <3 


Eg liker denne dagen ut “på kjøret” med mor mi, me har det løye og me koser oss og ser på alle som virkelig stresser og ha svetteringer under ermene hehe Selv om me helst vil UT av senteret med èn gang bruker me tiden og godt og får som regel med oss alt me har på lista UTEN å stresse.


Me skal innom 2 senter + i dag skal eg sveipe innom Rønken Instituttet også,
håper bare “bildet” blir hengende fast når eg flyr innom!

Mellom sentrene slår me oss ned i ei Pizza Shappe og spiser/drikker litt, DET viktig å ta til seg litt næring i prosessen mens med konstaterer at “Jo me må innom Cubus også” før me sklir ned rulletrappene og kommer oss i bilen! DA tar me oss en røyk og smiler lurt:
“Me ble søren meg ferdig i år også!” Ho Ho Ho

Målet vårt er ALLTID å komme oss hjem FØR det blir mørkt og rushet starter
i Tjensvollkrysset og Madlaveien (Stavanger største MarerittSone) HJELP!

Skal prøve å Snappe i løpet av dagen så du kan bli med oss på
SnapChat (vibbedille). Send meg også Snapper om hva du bedriver på med! 🙂 

KOS DEG MASSE OG HA
EN VIRKELIG INNHOLDSRIK DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#juleshopping #galskap #kjøpepress #nullstress #stress #kaos #rushtrafikk #pengeneflyr #litelønn #dyregaver #billigegaver #lettegaver #midtiblinken #oldemorpåshopping #julegaver #gavepapir #pakkebånd #denperfektegaven #hardegaver #mykegaver

0 kommentarer

Siste innlegg