STRESS NED OG KOS DEG I JULEN


Kate Gagnon Osborn
 

Det er ganske kjent fenomen at de aller fleste STRESSER noe sprøtt til Jul! Det er MANGE år siden sist eg stresset og vet du hvorfor? Stort sett så gjør me det samme hver Jul, man har omtrent fast plass til hver en nisse og engel, man vet at Julegavene kommer i havn og man vet at bare man unngår influensa, ja så kommer jammen meg også kakene i boks i god tid, så HVA er det man stresser
for når man har spilt den samme visa år ut og år inn??

Ta f.eks mor mi, for noen dager siden var hun superstressa for hun manglet en del gaver, eg prøvde
å si at det fixer me på EN dag eller bare noen timer! Nei, det kunne hun ikkje helt se for seg for hun ante ikkje hva hun skulle kjøpe! Det hele så ganske mørkt ut kan du si. I går var som kjent dagen da eg fikk henne med ut på Shopping og McDonalds Nuggets! 2,5 time tok det ganske nøyaktig og hennes gaver var godt plassert i sine respektive plastposer! Mor mi sine skuldre hang langt ned på sia av ren lettelse og smilet satt løst 🙂 Jepp, det var da slettes ingenting å stresse for sa eg til henne og hun var helt enig, men hun kom aldri til å lære, svarte hun hehe Dvs at det garanter kommer til å gjenta seg neste år Ho Ho Ho Ingen Jul uten Ho Ho Ho

Kate Gagnon Osborn

Man seriøst lære seg å stresse NED! Det er verken godt for en selv, omgivelsene eller HJERTET! Tenk på det du! Dette må du gjøre; Finn deg noe passe tynt garn og pinner, print ut oppskrifta i dette innlegget som er GRATIS, ta på deg Go`Sokkene og kryp opp i sofaen, sett på litt Julemusikk og strikk deg litt Juletrepynt! DET har me alle brukt for litt mer av! Hjemmelage Juletrepynt
er jo uansett best og flottest!

Er Juletreet fullt? Eller har du ikkje Juletre? Finn deg ei fin grein (Trollhassel?) putt den i en halvstor vase og strikk og heng pynten på der 🙂  Pga plassmangel har ikkje mer tre(!!!)
men dog en velfylt Trollhassel! Det er så koselig atte 🙂

 

 

HOLIDAY CHEER ORNAMENTS
Link til oppskriftene på begge bildene

Sitter her å prøver å planlegge dagens gjøremål, men EGENTLIG er eg ganske så sliten etter gårsdagen. Sov som en stein i natt og det var så herlig, men hælene mine verker!
Sliter litt med sånn Plantarfasciitt som blomstrer opp når eg trasker mye! IRRITERENDE!

Har lyst å lage “Fingerkrem Kjeks”, tenke eg skulle overraske mor mi med noe hun spiste som liten.
Har funnet oppskrifta så det gjenstår å se om eg får det til! Spennende!
 

Husk at eg nå har 2 herlige Give Away her på bloggen, den første trekker eg i morgen og den finner du HER og den andre hvor du kan vinne ei nydelig veske på selveste Julaften finner du HER!
Klikk deg inn og bli med du også 🙂

 

 

STRESS NED NOE HAKK OG PRØV
Å NYT DAGEN LITT OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei stressfri Vibbedille 🙂

#strikking #strikk #stressned #farligstress #julestria #juleglede #giveaway

2 kommentarer
    1. Om ikke anna så har no en ting blitt bedre med aldern. Æ stresse myyye mindre til jul enn før. Det e helt sant det der om at jula den kommer og blir fin uansett.
      Hilsen “gammelfrua” på 54….

Siste innlegg