VAKKERT – FORDI DU FORTJENER DET!


Melanie Berg

Det var jo dette sjalet du skulle hatt til den “Lille Sorte” på Nyttårsaften! Sett noe sååå lekker!?? Melanie Berg er enestående når det kommer til sjal må eg si og flere av de ligger trygt å venter
i “Sjal-Mappa” mi (Som stadig øker…..) Sjalet er strikket i
Wollmeise Blend som består av Merino
og Kasmir, bare DET gjør jo sjalet fullstendig himmelsk! Garnet er kostbart ja, men en eller annen gang håper eg også du får testet det ut, det er nydelig! Bare fargene er jo et sant eventyr!



Melanie Berg

 

CARESS MY SOUL
Link til sjalet over
Str 220 cm X 50 cm

* * * *

 


Foto: Magne Turøy

Sånn ellers kan eg jo melde om et heftig VÆR-døgn her på vestlandet! Havet har vært HVITT og ingen holmer og skjær i sikte kan du si! Bølgene slo inn over land og eg er jammen glad me bor litt høyt
(ca 40 m.o.h) som eg nevnte! Lyn, torden og en skikkelig heftig og buldrende vind! Støynivået gikk først litt ned når det vred seg over på NordVesten for da kommer terrassen vår litt mer i ly 🙂
Det store spørmålet er bare: “KA SØREN GJØR FOLK UTE PÅ MOLOER!?”
De kan umulig være riktig navlet spør du meg! Det meldes bølger opp i 20 meter og så legger folk “søndagsturen” ned på berget liksom, ja og det med små barn!?? *SJOKKET*

Det blåste fortsatt sterk kuling i natt så det var herlig å ligge under 2 dyner og vinduet på gløtt, men nå har det roet seg og roligere skal det bli utover dagen 🙂 Da er det bare å krysse fingrene for ei rolig Nyttårshelg og at det ikkje tar seg opp igjen 🙂

Blir nok en sløv dag i dag også, lite planer og ikkje trenger me å gå på butikken heller så ut skal me nå ikkje! Fikk heklet litt i går og fortsetter nok der eg slapp 🙂 Er ikkje helt god i magen, selv om eg ikkje har overdrevet middagsspisinga så kjenner eg at 3 dager på rad hvor eg spiser middag ikkje er bra for meg! Derfor blir det KUN Rugsprø i dag for å roe ned systemet så tenker eg det kommer seg igjen 🙂

KOS DEG OG HA EN
FIN DAG DU OGSÅ!

Go`klem fra ei noe slakk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #sjal #shawl #melanieberg #wollmeise #stormpåvestlandet #julekos #hekling

4 kommentarer
    1. Godt det roa seg etterhvert, blåste godt her også! Men det verste som skjedde var at noen av utelysa løsna og surra seg fast i en annen busk – kjekt å flytte litt på pynten 😉

    2. håper du blfir bedre i magen din..Har du prøvd å sjekke lowfoddmap diet?..se på Godt for magen.

    3. irmelin watnedal: Eg vet at magen min reagerer på rødt kjøtt og siden me hadde lam i går blir det sånn. Hele systemet mitt er ødelagt så egentlig fungerer eg best uten mat. Skal bli godt å få vanlige rutiner på det området igjen 🙂

Siste innlegg