MØT DET NYE ÅRET MED MASSE FARGER


Johanne Landin

Hva er vel bedre enn å starte Januar med masse friske farger? Ja enten det er i Interiør eller Garnkurv! Mmmm Denne lua minner meg om et brett med Primula! Fargesprakende og helt herlig 🙂
Jepp, oppskrifta har eg Znappet til meg og den frister veldig 🙂 Kan jo bli årets KULESTE Påskelue dette her?? Ja tenk det; Blå himmel, sol, på fjellet, masse snø, ta på denne lua før en legger
i vei på ski?? Du kommer til å SKINNE!

THE LEFTOVERS HAT RUT
Bildet over
Svensk Oppskrift
Strikket på pnr 2,5 mm

 

 

 

 



Laura Aylor

Sjal kan man bruke uavhengig av årstid og vær og dette gikk rett inn på foreløpig Topp10!

 

TANGLEWOOD
Bildet over

 

 

Men INGENTING slår ei Nyvaska stua etter at Jula er ute! INGENTING! Eg hadde aldri klart å ha Jul 2 uker til nå i Januar! Vet at mange gjør det og koser seg med det og det er fullstendig greit, men eg hadde ikkje klart det. Er så glad for at eg trosset et noe uggent hode i formiddag og bare satt i gang 🙂 Hvis ikkje hadde eg nok sittet her nå og vært ganske så mollefonken hehe

Trixet mitt er som sagt å fyre opp Nyttårskonserten på volum HØYT, ja for da går det av seg selv.
At eg skremmer gutta ut av senga har lite å si for de søker tilflukt på hvert sitt rom uansett *ler*
Får NELLER om noen går i veien for meg mens det står på 🙂
Du kan se noe av farten på SnapChat/ vibbedille

Denne Juleblomsten skal etter hvert byttes ut med noe mer vårlig +
eg skal som sagt ha noen Primula 🙂

I følge enkelt (alle??) Ukeblader burde eg heller hatt Minitomater og gulrøtter i skålene her, men eg velger å ha noen av de nøytrale Julegodterien som er igjen fremme – Det er jo fortsatt helg/ferie 🙂 Dessuten har eg INGEN planer what so ever å slanke meg og litt Kcal er bedre enn ingen 🙂
Dessuten tok eg Årets første og DESIDERT største Treningsøkt i dag!
Den varte i ca 5 timer på en ganske intenst nivå

Passet fint at det ble NYE skjønne kopper på meg i dag! Det har seg nemlig slik at Uavhenta Julegaver blir nemligen pakket opp 1.januar hehe Litt sånn interne tradisjoner 🙂

Eg fikk da altså 4 utrolig skjønne Uglekopper og Ali fikk seg ei pysjbuksa – Helt Supert 🙂

Hele tiden mens eg sto på her i stua drømte eg om en skikkelig lang og varm dusj, joda, den ble var- i CA 3 minutter!! Ali, ja han hadde stått å vasket opp FOR HÅND i nesten 1 time! Ergo: ISKALD dusj!
Ble altså ikkje helt som tenkt, men nå har eg på meg en skikkelig god og ALT for store kosegenser + ei pysjbukse med KUER! Ut med Julegeiter når ser du 🙂

Det ENESTE som egentlig står igjen av Jul nå er alle kakebommene på kjøkkenbordet, men det er sånn eg tar etter hvert og med det har eg det ikkje så travelt 🙂 Før eg setter meg ned for kwellen skal eg bløtlegge stuegardinene i kummen på vaskerommet og så henger Ali de opp i morgen 🙂

Juleeskene som står i gangen foreløpig havner inn på boden i morgen og senga vår blir nok
skifta på til helga- da er det på med nøytralt sengetøy 🙂 

Men NÅ?

KOS DEG OG HA EN
HERLIG JANUAR KWELL!

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #johannelandin #lauraaylor #hat #lue #sjal #shawl #utmedjula #nyvaskastue #nyttår #herligejanuar

2 kommentarer
    1. Dånelekkert!!!
      Elsker den lua!
      Så fint og “rent” det er hos dere. Her er det jul og blir det til neste helg regner jeg med. Vi pyntet 22.12. Så da koser vi oss ei stund til.
      Ha en flott kveld videre.

    2. Super vakker er lua. Deilig fargerik, jeg liker. I dag vi har første snø. Nyttårsnø :-)) Pinner og fargerik garnet dette passer. Takk for LINK.
      Godt nyttår deg og dine. Klem fra meg.

Siste innlegg