WOW FOR EI FANTASTISK OG EVENTYRLIG KOFTE!


Sidsel J. Høivik

Eg ble sittende uten å blunke og bare stirre! Hvordan i huleste klarte denne kofta å passere meg uten at eg fikk det med meg?? For et KUNSTSTYKKE! Eg er dønn forelsket herfra til Hønefoss og tilbake via Bodø! Denne bare MÅ eg ha! Ja på en eller annen måte skal eg få det til, eg må, eg er nødt ja om eg så skal pante flasker en hel måned så skal denne bli MIN!

Vettu ka og?? Den er strikket i deilige deilige ASK fra Hillesvåg! Woop Woop kan jo slettes ikkje bli noe bedre kan det vel?? Har du f.eks bursdag snart? Ja da kan du jo ønske deg denne
om du også gikk helt i staver!

Det som er veldig greit med denne er at her får du ALT i èn pakke! Jepp, noe eg syns er greit når det er så mange farger og ikkje minst KNAPPER! Oppskriften er selvfølgelig også i pakken 🙂

HIPPIE KOFTE OR JACKET
Direkte link til hvor du kan kjøpe hele pakken

Du bør virkelig også ta deg en tur innom hos Sidsel å se alle de andre herligheten hun har!
Ta en kikk HER du!

 

* * * *

Kom meg i grunnen opp ganske tidlig i dag etter gjentatte oppvekkinger fra Ali hehe Ca kl 9 seeeg eg ut av dynene, snakk om morratryne! Me må nemligen ut en tur, takk å pris for solskinn!
Ali trenger pass! Merkelig hvordan det alltid er lenge siden det gikk ut når du sjekker det!
Tro om me bør reise litt oftere!?? Jepp, Ali skal på tur og eg blir gressenke MoHaaa Farlige tilstander! Jr & eg skal regjere heimen 🙂 Kommer tilbake til det etter hvert, nå må eg i allefall komme meg i ei bukse slik at me kommer oss av gårde! Tenk å starte dagen hos purken da?? hehe

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #kofte #norskoppskrift #hippiekofte #sidselhøivik #norskstrikkedesign #flottefarger

2 kommentarer

Siste innlegg