LEK MED REGNBUEN PÅ PINNE 5

Charlotte Kaae

Har sagt det før og sier det igjen; Charlotte, hun er The Queen of Color! Ahaa eg skulle ønske eg klarte å ha en slik FargeFRIHET, men uansett hvor fritt eg starter så havner eg i et system og må ta kontrollen! Fins det noen piller for dette eller?? Ja noen “FargePillerUtenHemninger” eller no??

Charlotte designer så mye flott i herlige farger og alle disse 3 prosjektene er strikket i et garn som hun liker veeeldig godt, nemligen Peuvian Highland Wool! Et garn eg som alltid kan anbefale for det er ubeskrivelig herlig å strikke med og det blir så fint, eg har KJOLE i det garnet! DIGG!
Disse 3 prosjektene er også strikket på pinne 5 = ganske kjapt å strikke 🙂

BYKAAE BIFROST
Bildet over

Charlotte Kaae

Alltid kjekt å ha en basisoppskrift på en raglangenser, hvis du ikkje vil bruke Regnbuens farger,
ja så kan du gjøre din egen ut av den 🙂

 

BIFROST SWEATER
Opp til 113 cm i brystvidde

 

 

 

 

Charlotte Kaae

AIYANA
Opp til 111 cm i brystvidde
Gratis Oppskrift på Dansk/Engelsk og Tysk

 

* * * *

Tja, i dag har eg i grunnen veldig lite på tapetet 🙂 Planen er å fortsette ladingen og være “assistent”! Dvs Ali skal få Juleeskene bort + skifte gardiner på kjøkkenet, det må gjøres før han reiser for eg kan ikkje gjøre det og så skal han pakke, DER kommer Assistent jobben inn:

Ali: Skal eg ha med den eller den dressen?
Meg: Ta begge…..
Ali: Skal eg ha med den, eller den eller den blå skjorta?
Meg: Ta med alle 3…
Ali: Skal eg ha brune eller svarte sko?
Meg: Ta begge deler…
Sånn fortsetter det…

Dette er vel en støttende og veldressert assistent? Iallefall når så kofferten kommer på vekta og viser OVERvekt blir det min jobb å skjære gjennom og ta de vanskelige valg *ler*

Når eg pakker til meg selv putter eg klær vilkårlig i kofferten til kvoten er oppnådd,
smekker igjen kofferten og er klar for tur 🙂 Planlegger veldig lite hihi

Det er på tide å fylle opp kaffikoppen og bare slappe av før eg skal trø til litt 🙂
MEN!
I dag skal Ali lage Fasoliè til middag! EN nydelig Hverdags Delikatesse JAMMY!
Dvs i dag starter eg opp med en NY kategori her på bloggen; “Ali`s Delikatesser”
Det er sååå mange som mener at Ali bør starte matblogg, men det lar seg ikkje helt gjennomføre så derfor lager eg det til på en oversiktelig måte her på bloggen. Da er det bare å følge med i neste innlegg hvis du vil lære en deilig arabisk middag som kan spises MIDT i uka 🙂


 

KOS DEG OG HA EN
SUPER FIN DAG!

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #charlottekaae #bykaae #peruvianhighlandwool #regnbuensfarger #strikkeoppskrifter

4 kommentarer
    1. Ahhh gjett om jeg ser frem til Ali’s delikatesser😍… nyttår så tenkte jeg” lurer på om det finnes libansere i nærheten som kan la oss smake disse herlighetene vi ser på bildene her?” Har ikke finni svaret – før nå. Nå kan j kanskje gjøre selv? Jeg følger med 🙂 ha en fin fin dag, og riktig god tur til Ali da han får flybillett og tar turen hjem 🙂

    2. Ainaeh: Ja dette kan jo bli spennende 🙂 SnapChat er allerede fylt opp med dagens middag, men oppskrift og fremgangsmåte kommer på bloggen senere i dag 🙂

    3. Det gleder jeg meg til. Flott at bilder og oppskrifter blir delt her også, da jeg ikke har snapchatt:)
      God tur til Ali:)

Siste innlegg