PERFEKTE PLAGG TIL SMÅ JENTER


Paelas Paelas

Hvis det er noe eg aldri kommer til å bli lei av å strikke så er det Baby/Barnestrikk! Akkurat passe store plagg til at de KUN er et mellomprosjekt, dvs det er ikkje tid å ha de som en fast plass i en Turnus så dette er helt perfekt! Det blir liksom bare ferdig sånn SWOPP! Det som også er deilig med små plagg er at du kan fint bruke litt LuksusKvalitet uten at det skal koste skjorta Mmm ME LIKE <3
Jumpsuit`en over kan du f.eks strikke i Sandnes Tynn Merino eller Sandnes Duo 🙂

Eg har flere oppskrifter fra Paelas i BarneMappa mi og denne havner nok også der 🙂
 

PAELAS JUMPSUIT
Bildet over
Str 3 mnd – 3 år

 

 



Paeelas Paelas

Tights er absolutt et møst i en jentegarderobe! Anvennelige plagg og kan brukes til alt! Lunt og godt 🙂

 

 

FINTIGHTS OG HVERDAGSTIGHTS
Str 1-6 år

* * * *

Jaggu var eg TIDLIG våken i dag, halv 8 sa det PLING og eg fikk ikkje sove mer! Milo derimot, ja han lå å snorket opp på Ali si dyne! Evigheter siden han har fått sove hele natta der hehe Ja for Ali pleier
å hive han ut når han legger seg hehe Mens eg sto å laget til kaffi kom han smygende ut på kjøkkenet og lusket videre inn stuen hvor han krøllet seg sammen i sin egen seng! Sjusover!!!

Egentlig bare bra at eg sto tidlig opp for på mandag er det på EKTA at eg må opp tidlig hehe
Det er jo alltid Ali som står opp i ukene, men nå er det eg som skal opp halv 7 🙂 Egentlig ingen problem for eg liker å stå opp tidlig, eg må bare ikkje rangle så sent hehe

Hvordan dagen i dag blir vet eg ikkje, før eg la meg i natt rydde eg kjøkkenet skikkelig og fikk vasket, vanligvis står eg jo opp til shaina kjøkken hehe Planen er å skifte på Jr si seng og hvis eg har god gang skifter eg gjerne på våres også, heller ingen hast da, men eg må jo gjøre noe hehe
Jr skal på biblioteket å jobbe med et skoleprosjekt med noen kamerater på dagen så eg må jo aktivisere meg når eg er alene 🙂 Regner med det blir strikking også 🙂 Er nok sikkert ikkje helt avslappet før eg får telefon fra Ali om at han har landet i Beirut og er med familien 🙂

Tenker eg fixer meg en kaffikopp til og bare nyter en rolig morning litt til før eg evn svinger meg 🙂

KOS DEG OG HA
EN SKJØNNE DAG 🙂

Go`klem fra ei snart avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #babystrikk #barnestrikk #paelas #lekkert #yndig #strikkeoppskrifter

6 kommentarer
    1. De to forskjellige tightsene har jeg strikket en god del av, både til mitt barnebarn og til ei som jeg er tante til 🙂 Digger de tightsene, og de er så gøye å strikke også.
      Den jumpsuiten som er avbildet øverst i bloggen din – den var RÅLEKKER!! Har du peiling på hva den heter tro? Den har jeg så lyst til å strikke ( etter alle dukkeklærne jeg må strikke nå. Som mitt barnebarn har “bestilt” hehe 🙂 HUn har to dukker som trenger klær ” Sossefine ” og ” Eline ” Så jeg har mye å holde fingrene opptatt med fremover 🙂 )
      Ha en strålende dag og helg 🙂

    2. Bente: Den heter PAELAS JUMPSUIT og hvis du klikker på de store bokstavene under bildet kommer du direkte dit du kan laste ned oppskriften 🙂

Siste innlegg