WINTERMOOD – VINTERHUMØR – GRATIS


winterludes dolls

Noen dager er perfekt for en alt for stor genser og ei pysjbukse som er dytta oppi lange store ullsokker
og håret i en hottentott – I DAG er en slik dag! Når dagen starter med kulde, regn og absolutt alt for tidlig ender det opp med en stiv nakke fordi man sovnet sittende med strikketøyet i hendene!

Dette er absolutt en genser som hadde passa for en slik dag! Akkurat passe alt for stor til å krabbe godt inn i og tulle seg inn i et varm teppe – JA det er iskaldt! Genseren er stor i kroppen,
men har smalere ermer noen som gjør at det gjerne ikkje virker alt for stor 🙂
Falt for den? Jepp, eg gjorde det ser du 🙂

 

 

 

 

WINTERMOOD
Bildet over
One Size/str 53″ rundt bystet
Gratis Oppskrift

 

 

 


Sånn har det i grunnen vært ABSOLUTT HELE dagen! Oppløftende vær, ikkje sant??
BITRIST og skikkelig søvnig! Dessuten HATER eg når noen sier de kommer og IKKJE kommer!
Hadde såååå lyst å krype under dyna et par timer igjen i morges etter at Jr var gått på skolen, men eg kunne jo i det! Nei, for han elektrikeren skulle jo komme, så eg ventet….ventet…..OG ventet! Til slutt sovna eg som sagt sittende her og sov i over 1 time! Ja og INGEN kom! Dvs eg kunne ha sovet litt mer
og følt meg MYE bedre nå! Hadde hatt bedre av 2 timer under dyna enn 1 time sittende hehe

Jaja eg kom meg ut og tok en tur på Nille før eg hentet Jr, der var det jammen meg salg og eg skulle svi av den verdikupongen eg hadde opptjent 🙂 Har lenge hatt lyst på sånne CottonLight Balls


Jepp, eg fikk tak i, til halv pris + eg kjøpte en dyr pakke med batterier, men kunne ikkje hun på Nille sagt at disse “ballene” gikk på STRØM!?? Ja så kunne eg jo kjøpt noe annet kjekt….ja i steden for batterier hehe Bytter i morgen! Er veldig glad for at de er på strøm for jaggu går det MYE batterier på slike lenker! Koselig med litt lys når dagene er så mørke og triste som denne dagen og eg GLEDER meg til å legge meg i kwell, sove mange timer, men stå opp tidlig i morgen og være OPPLAGT!
Det skal bli herlig, for denne dagen vil eg bare bli ferdig med!
 

Ikkje bare er eg trøtt, sliten og frysen, men eg må søren meg UT i kwell! Brrrr Skal hente Amira på flyplassen, noe eg mer enn gjerne gjør, men det er så KALDT! Bare flyet er i rute!

Tror bare eg fortsetter med serien her eg mens eg strikker hvileløst videre…..SÅÅÅ trøtt!

 

 

PAKK DEG INN, KRYP OPP I SOFAEN
OG NYT EN KOSELIGE KWELL!

Go`klem fra ei SØVNIG Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #oversize #onesize #kosegenser #regn #mørktvær #kaldt

2 kommentarer
    1. Den Wintermood genseren likte jeg veldig godt. Du som er så godt orientert i garnverdenen har kanskje ett tips til hvilken garn jeg kan bruke?

    2. Hilde: Hvis man tar utgangspunkt i hvilket garn designeren har brukt er i grunnen Kauni et veldig bra alternativ 🙂 Herlig er det også 🙂

Siste innlegg