EVENTYRLIGE OG LEKRE FRISTELSER


Brooklyn Tweed/ Jared Flood/ Michele Wang

Gi meg en skikkelig DOSE tålmodighet og kjappe pinner så er eg klar! Ahaa sett noe så lekkert eller?? Skikkelig lekre fletter/struktur, men akk, det tar sikkert litt tid…..DA er det fare for at det må opprettes NOK en TurnusGruppe og det har eg fysisk ikkje plass til, men kanskje du kan gi deg i kast??
Ja som et sånn PremieStrikk til deg selv, ja rett og slett fordi du fortjener det 🙂
Eg har nå iallefall lagret alle 3, enn så lenge hihi

 

 

HELLEBORE
Bildet over
Opp til 53″ over brystet


 



Brooklyn Tweed / Michele Wang

 

Åååååå GI MEG STYRKE!!!

 

ASPEN
Opp til 57″ rundt brystet

 

 

 

 



Brooklyn Twees / Michele Wang

Kanskje mannen fortjener noe flott?

 

RADMERE
Opp til 60″ rundt brystet

* * * *

Sitter i grunnen her i Go`stolen som et slips på tvers….Sliten ja! Det ta på å hente hjem HelgeKosen alene samtidig som eg skal prøve å planlegge noen middager oppi hodet! Jammen er eg heldig som har Ali, ja for det er jo han som styrer det! Me kommer bare med ønsker 🙂

Selv om det er synd så er eg glad for at Jr skipper treninga i dag! Hvis han skulle ha gått så måtte eg både ha kjørt OG hentet, kjenner at det kunne blitt litt mye, men dessverre så hadde Jr vondt i hodet da eg hentet han i dag så han prøver å hvile det av seg. Når han får vondt i hodet er eg ALLTID redd for at det blir til migrene! Hater når han har migrene! Det så lite eg kan gjøre
og “anfallene” han er til tider ganske kraftige!

Før eg tar kwellen skal eg bare sitter her å døse ei stund, frister med en kwil, men det trøtte går over
og eg kan heller legge meg extra tidlig! Målet i dag er å være i seng innen kl 23 🙂 Men i morgen!!
Da er det fredag og eg kan tillate meg å rangle litt 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL 🙂

Go`klem fra ei noe søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #brooklyntweed #jaredflood #michelewang #strukturstrikk #flettestrikke #strikkeoppskrifter

0 kommentarer

Siste innlegg