TØFFE DETALJER

Processed with MOLDIV
Ankestrick

Veldig ofte ved første øyekast kan en genser se helt vanlig ut, men når den studeres så oppdager man noen virkelig tøffe og fine detaljer! Dette er en slik gensere! Eg vil jo si den passer SUPERT til f.eks en tenåringsgutt! Kunne virkelig ha tenkt meg denne til Jr eg 🙂

 



Ankestrick

 

SMOKE
Bildene over
Str Opp til 124 cm
Strikkes Top/Down

* * * *

I dag er det akkurat 2 mnd siden Ali reiste til Libanon og DENNE uka skal me fixe returen hans
og planen er å finne en retur uten ALT for mange timer i transitt 🙂 Håper det går problemfritt 🙂
Nå skal det bli godt å få han hjem! Me snakker sammen hver eneste dag, gjerne både 2 og 3 ganger og takk og pris for Nettet så koster det ikkje ei krone!

Gleder meg til å smake på litt gode libanesiske delikatesser 🙂

Var litt godt å ha hverdagen tilbake og stå opp kl 6 i morges, eg måtte jammen ikkje sitte lenge i stolen før det begynte å bli lyst! Ååå det er så herlig 🙂 Fy det var kaldt da! Blåste litt og det beit i kinna!
Det skal bli kaldere i morgen og onsdag, men så spretter + gradene opp igjen og det blir ikkje så verst!

I morgen skal Jr til TjørhomFjellet med klassen og stå på slalom, skiklær og sekk står allerede klart
og skiutstyr skal han leie. Syns det er en super ordning! Ikkje reiser med på fjellet selv og lite vits å ha det liggende i garasjen. Nå får han i allefall tilpasset utstyr og noen timer opplæring med Skiskolen 🙂
Krysser fingrene for ingen brekte bein!

Eg har allerede tilberedt middagen og vasket opp på kjøkkenet og frem til eg skal en svippas på butikken og hente Jr skal eg STRIKKE! Føler meg (Bank i bordet!) bedre i brystet så det må eg benytte meg av! Er i gang med vrangborda på første arm så nå nærmer eg meg virkelig! Hvis ikkje dette blir Vårens KULESTE kjole, ja så vet ikkje eg 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS MANDAG 🙂

 

 

Go`klem fra ei bedre Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #tøffgenser #strukturstrikk #strikkeoppskrift

6 kommentarer
    1. Den detaljen kan jo egentlig legges inn på nesten hvilken som helst genser. Er jo litt irriterende at en ikke kommer på slike ting selv.
      Tenker det skal bli deilig å få mannen hjem igjen snart. Ære være nettet, kommunikasjonen har jammen endret seg siden vi reiste rundt i verden og ikke ga lyd fra oss på ukesvis.
      Godt å høre at du er bedre i brystet 🙂

    2. Wenche: Ja det påhendene kan du lett fikse på alle, men eg likte veldig godt skuldrene på denne 🙂 Hvis du kikker på de andre bildene inne på Ravelry ser du hva eg mener 🙂

      Ja eg husker da me som nygifte kom til Norge og skulle ringe til Ali sin familie! JISES! Kunne ringe i dagevis uten å komme gjennom + at når me først kom gjennom kostet det over 30 kr pr minutt! Hipp Hurra for utviklingen 🙂

    3. Dån! Den genseren i lyseblått!!
      Da kom detaljene til sinn rett. Gu’ så lekkert.
      Ska bi bra godt å få gubben hjem igjen,
      Kan jeg tenke meg.
      Synes du har klart hverdagen med glans
      og det er sikkert Jr enig i.
      Kos deg idag. Her er det knallvær og -9 grader. Så utrolig deilig å se blå himmel og sol. Må vel klargjøre solveggen snart

    4. Var også oppe kl. 6 og det er så deilig at det blir tidligere lyst om morra`n. Liker godt de 45 min jeg har i min egen boble tidlig på morra`n før dagen starter på alvor.
      Har fylt bensin (må passe på å få de 3 kr avslag før det blir dyrt igjen) og handlet grønnsaker. 🙂 Ellers har jeg fullført ett prosjekt og startet på enda ett nytt, selv om jeg egentlig burde strikket bunadstrømper. Har litt tidsfrist der, men det går trått…Har til mai da, så er jo ikke sååå travelt…ja, ja…
      Ha en fin mandag. 😀

    5. Ja, jeg var inne og kikket på ravelry på genseren og du har helt rett. Det var skuldrene jeg også la merke til. Det var også veldig fin effekt av det enkle mønsteret.

Siste innlegg