SONORA – ET LEKKERT SJAL!


Evan Anderson/ Design; Kirsten Kapur

Ahaa for en vidunderlig herlig Go`bit så tidlig på mårrakwisten! Eller hva?? Kunne trengt masse deilig ull rundt skuldrene nå, ja for det er faktisk ganske kjølig for det blåser en del, MEN,
i dag skal gradene opp til hele 10 og SOLA skal skinne 🙂

 

 

 

SONORA
Bildet over
Str 208 cm X 86 cm
F.o.m 28.april t.o.m 30.april er det Tilbud på dette

 

 

 

 

 

 

 

 


I dag er dagen her! Eg hadde alarmen på kl 8 bare fordi….fordi….eg vet ikkje helt HVOR eg skal starte?? Er jo for så vidt i havn og maten har eg jo ingenting med så eg stoler jo på Ali som er en trent kokk 🙂 Likevel er det alltid litt sånn; Har eg husket alt? Glemt noe? Det som kommer til å skje er at eg sitter pynta og klar her i stolen kl 13 og er ferdig med alt hehe Pleier å være sånn *ler*

Tror det er mange foreldre rundt omkring, muligs da spesielt oss mamma`er som er litt på styr om dagen hehe Det er konfirmasjonstid over det ganske land omtrent og mange står på hodet 🙂

Ja, det er riktig, DibHassan er ingen “ekte” konfirmant, du som hang deg opp i det har helt riktig 🙂
Eg har heller aldri  sagt han skal konfirmeres, nei her feires 15 års dagen og da velger me å gjøre den noe større enn de andre dagene bare fordi? Jo bare fordi ME kan 🙂 Ja det er et borgerlig alternativ, men det ble heller ikkje riktig for oss og ingen av våres barn står derfor konfirmasjon, Amira fikk også stor dag da hun ble 15 🙂 Det er så HERLIG at me kan gjøre akkurat som me vil fordi me kan 🙂

Nå skal eg logge av og bare KOSE meg! Planen er å få DibHassan med meg ned på Hestholmen og ta litt bilder, sikkert et mareritt for han hehe Men eg tror me skal få det til når det bare er han og meg – Gleder meg i tilfellet til å vise deg hvor flott han er 🙂 Lille store mannen vår som ALLEREDE har søkt på sin aller første jobb! SPENNENDE!!

Mulig det blir litt Snapping i løpet av dagen så du får jo i tilfellet svippe innom å sjekke 🙂
Snapchat –> vibbedille

KOS DEG OG EN
STRÅLENDE FLOTT LØRDAG!

Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #shawl #sjal #pattern #strikkeoppskrift #storfeiring #flaggettiltopps #topplisten #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg

17 kommentarer

Siste innlegg