PÅ TIDE Å TA PÅ LUA?? -SKJØNNE OPPSKRIFTER

Cassandra May

 

Da har du og eg snart vært gjennom hele Barnehage garderoben, men det gjenstår fortsatt noen ting, ja som LUA! Små hoder liker ikkje å være kalde, nei da fryser en liten kropp og ingenting er verre enn frossne små ører 🙂 Omkretsen på hodet til en 2 åring og f.eks en 6 åring er ikkje så forskjellig så disse luene justerer du enkelt på størrelser med litt extra lengde og gjerne noe extra masker 🙂

Hvem kan vel motstå disse søte luene??

 

 

SLEEPY OWL HAT
Bildet over
Str 0/3 mnd– > 2 år +++

 

 

 

 

 

 

 

Cassandra May

 

TINY DRAGON HAT
Str 0/3 mnd–> 2 år+++

 

 

 

 

 

 

 

Cassandra May

 

LITTLE MOUSE HAT
Str 0/3 mnd–> 2 år +++

 

 

 

 

 

 

 

Cassandra May

 

KOALA HAT
Str 0/3 mnd–> 2 år +++

 

 

 

 

 

 

 

Cassandra May


Når man har koset seg gjennom hele høsten med diverse aktiviteter er det på høy tid å gjøre seg
klar for desember og jul! Noe for pakkekalenderen til de små, eller??

 

 

CHRISTMAS TREE HAT
Str 0/3 mnd—> 2 år +++

 

 

Vil du ha ideèr til ENDA flere søte og tøffe luer BØR du virkelig sjekke ut DENNE SIDA 🙂 

 

 

 

 

* * * *

Ahaa herlig å sitte her å nyte morningen og vite at det blir 0 ryddings i dag, ikkje i morgen eller søndag heller!! Ahaa samvittigheten er gullandes reine, eller DET blir den etter at eg har svingt moppen en runde i stua! Tenke eg skulle lære opp katta, men det var verre enn eg trodde så eg må nok gjøre det selv om det skal bli gjort! DET er det negative når man har ryddemaraton; Andre plasser blir litt forsømt så det er litt støv i stua….MEN det er fort gjort å få bort! Takk å pris! Kan ikkje sammeligne
med alt det me har gjort! JIIIS!

Ellers i dag blir det vel strikkings vil eg tro. Har akkurat fått startet på mønsteret på armen så nå er det ikkje mye igjen! Fikk 3 ruller med sånn kantebånd i posten i går, men IKKJE akkurat den eg venter på! Har snart fått de fleste, men ikkje den aller første eg bestilt og det er den som skal på denne jakka – noe så irriterende! Har sjekka på ebay, sendt ein “klage”, men den er sendt….*VENTER*

Utover det må eg snart, ja i løpet av et par dager, få gang på de armene på Grankvist 2….nærmer seg bursdager i den gården gitt, men eg satse på at det er fort gjort! En bra serie og SVUPS-FERDIG!

I går da me handlet GLEMTE eg å kjøpe penal og blyanter til DibHassan, så han og eg må ta oss en tur i dag eller i morgen…..Trenger nytt selv når de er store for det å spise blyanter er ikkje noe de slutter med UANSETT alder! Heldigvis har eg alle bokbinda klare i hus 🙂

Nei vettu ka? Eg e litt sugen på å bare sitte her å strikke eg så eg skal fyke over gulvet med den der moppen jo før jo heller og så skal eg ta superlim i rompa og site PAL! Yes! Det skal eg 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
SUPER FREDAG!

Bor du i distriktet og trenger ei fin og god strikkekurv, ta en kikke HER!

Go`klem fra ei Lettet Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #lueoppskrift #tøffeluer #søteluer #barneluer #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblogg #toppblogger #bloggurat

1 kommentar
    1. Ønsker deg en fin strikkedag og god helg – tror jeg skal strikke resten av dagen også ❤️.

Siste innlegg