GRANKVIST – EGET PROSJEKT

 

Ahaaa eg sitter ennå her i pysjbuksa eg, ja eg nyter dagen med dette herlige strikketøyet!
Er virkelig forelsket i disse genseren og eg gleder meg til å gi de bort til 2 skjønne små
<3 

 

 


Som du ser så har eg da fått strikket litt mellom all dillinga mi og nå er eg skikkelig GIRA på arm Nr 2 🙂 Er jo ikkje lange biten, me snakker ca 28 cm og med fellinger nedover hele amen minsker omkretsen fort og SWUSJ så er armen ferdig 🙂 Har CA 10 dager på meg nå, alt etter når kaka serveres 🙂 

 


Takk og pris for at den første genseren er ferdig, men er det ikkje ALLTID sånn: Eg startet TIDLIG, ja den petrolfarga startet eg på i mai og tenkte at det er herlig å være tidlig ute, likevel sitter eg her
i september og strikker på arm nr 2 i en fart haha Må være et spesielt gen man ha når dette til stadighet skjer, eller hva? Sikker på at du “lider” litt av dette også?
Men hva er vel hverdagen uten litt spenning? haha

 

Eg strikker genseren i Kauni og det blir så deilig! Du kan også strikke den i karmin Supersoft eller Host, men også annet garn som holder samme strikkefasthet.

Oppskriften er selvfølgelig på norsk og du kan kjøpe den HER!

* * * *

Vettu? Sola skinner fra en nesten skyfri himmel her og det er ganske varmt! Elsker slike fine høstdager så eg vurdere å spør om Ali vil bli med på tur, ja en svippas ned til sjøen hadde vært herlig!
Frisk sjøluft er jo noe av det herligste som finnes og me er så heldig og har det på alle kanter 🙂
Ali sitter nå ute han da, jepp, slikker til seg hver solstråle hehe Tror eg koker ny kaffi så kan
me ta en kopp nede på et berg! JuHuuu

KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE KWELL!

Go`klem fra ei fornøyde Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #pinneguri #grankvist #barnestrikk #barnegenser #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Nydelige genserar 😍 Top down e supert å strikka 😊
      Kjenne litt tendensen med å bjynna tidligt på strikkingå, og så bler det litt hektisk strikking alligavel når det nærme seg overlevering 😉 Me har jo så mången andre herlige strikkeprosjekter i turnusen 😍 Fort gjort å ble distrahert kan du sei 😉😉
      Imårå håbe eg at eg får tatt meg ein tur heim te mor, åsså har eg ein plan om ein “liden” tur innom Gjestal Garn på veien (eller omveien, men greit når Gjestal e målet… – Faerytale og Tynn Alpakka e på sjåppeplanen, te bølgegenseren kanskje 😉) Ska innom legen fysst… – sjekka ein någe forhøya crp. Så eg må se an formen litt te den turen.
      Så nydeligt vær det blei nå 🌞 Knallfint turvær 😉
      Go’klem te deg frå meg ❤

Siste innlegg