STILFULLT TILBEHØR

Rae Gronmark

Selv om eg liker litt sprø og fargeglade tilbehøre til høsten og vinteren er det enkelt ganger det passer bedre med noe mer stilrent! Da må eg si at eg falt for dette settet her! Jepp, rett og slett fra topp til tå, eller til the Middle hehe Stilig, ikkje sant!??

 

HER har du Orginalgarnet, deilig ikkje sant? Mmm nydelig merino, 400 skjønne meter på 100 gr!
Eg har der i mot 2 herlige hesper Cherry Three Hill Merino som kunne passet perfekt til dette, tja, virkelig noe eg bør vurdere for av og til bør t.o.m eg være litt voksen hehe

Du kan kjøpe oppskriftene enkeltvis, bruk da linken under hvert bilde,
eller du kan spare noen $ og kjøpe alle 3 samlet i en eBook HER!

 

 

 

 

BRANDYWINE
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

Rae Gronmark

RAVENHILL
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rae Gronmark

 

BUCKLEBURY
One Size

 

 

 

Dette garnet kunne eg virkelig tenkt meg å strikket dette settet i! Ahaa eg elsker fargen og har vært skikkelig gnien på disse hespene noen år nå! En eller annen gang må eg jo bare sprette de og da skal det være noe til meg selv 🙂

 

 

* * * *

Heldigvis ble formen min bedre i dag, jepp eg er skikkelig våken! Her har eg vasket 3 maskiner med klær og hengt opp + vasket halve badet, tar resten i morgen 🙂 Har også stelt håret, ja det er virkelig en stor jobb! T.o.m plantene fikk litt stell, ja de hang liksom på en noe rar måte så eg tenkte at det kanskje var lurt med litt vann!

Nå har eg bare sittet å sullet, strikket og sett på Real Housewife! haha Er i innspurten på vott nr 2
og eg liker de bare mer og mer! Begge Grankvist genserene er nå klargjort, skal bare neste
fast et par lapper – siste finish liksom 🙂 

Ali er i sving på kjøkkenet med kwellens pizza og DibHassan stakk ut en tur med kameratene 🙂
Ja du vet, når SOLA skinner da er han ute å leker! hehe Eg blir nok bare sittende her å strikke eg for det er liksom ikkje så mye å gjøre, fikk gjort en del i går og det er deilig 🙂 Har lyst å få nok et lite prosjekt på pinnene og de som er avbildet over her frister virkelig! *Skummelt*

 

 

HÅPER DU NYTE DAGEN –
HA EN KOSELIG LØRDAGS KWELL!

I kwell blir det Kose med “Skal Vi Danse” Heia Marna!!

Go`klem fra ei Opplagt Vibbedille 🙂

#strikk #Knit #pattern #strikkeoppskrift #strikktilbehør #strikkedesign #stilig #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg