ELEPHANT COWL -VAKKERT!

Jenise Hope

 

Noen ganger, det er ikkje ofte, får eg skikkelig GÅSEhud når eg ser et utrolig nydelig design!
Forrige gangen var når eg så
DETTE og nå skjedde det igjen! WOW for en hals! Nå kan du strikke elefanter, fugler og blomster i skjønn forening i de vakreste farger!

 

Denne strikkes rundt og rundt for så å strikkes sammen i start og slutt, ergo; Ingen vrangside 🙂
Super måte å strikke hals på og denne ser jo helt herlig ut! Halsen er strikket
Knit Picks Palette Garn! JØSS! Det finnes i de utroligste farger og det er da slettes ikkje så dyrt 🙂

(Dollaren er lav om dagen, bare så eg har sagt det!)

 

 

 

Jenise Hope

 

 

ELEPHANT COWL
Bildene over
Str 25 cm bred og 76 cm rundt

 

 

 

* * * *

Ok, hekkan eg var tidlig oppe i dag! Rett før 7 vekte Ali meg og eg så bare de ROSA elefantene danse og eg var sååå trøtt! Det ER absolutt for tidlig å stå opp! kl 9 er sååå mye bedre, men i dag skal eg jo til frisøren å kose meg så det er absolutt verdt det 🙂 Eg skal ta bussen og det er jo nesten et eventyr i seg selv sånn midt i uka gitt! Sist eg tok bussen var til StrikkeFestivalen i oktober i fjor hehe
Jadda, det er nesten så eg begynner å bli vant med dette! haha En Årlig Event! *ler*

Det er meldt ganske så bra vær også så det kan jo bli en herlig ByTur!
Du får kose deg, ja så kan du jo svippe innom meg hos frisøren på SnapChat (vibbedille) så skal eg prøve å huske det! Ja du kan jo bli med en tur til Husfliden også 🙂 Eg skal Snope litt MoHaaaa

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN DAG!

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #jenisehope #elephantcowl #knitpickspalette #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg