HVERDAGS LUKSUS


Gresset er slettes ikkje grønnere på andre siden, ei heller er alt som glittrer gull – MEN Hverdags Luksus er absolutt en nødvendig onde og så undervurdert! Den som har råd og unne seg litt hverdags luksus, ja gjerne litt hver dag den får garantert et godt liv! Dagens beste råd fra meg, denne “Regelen” har eg levd etter i mange år så det er ganske utprøvd og eg står virkelig inne for verdien av den
og ikkje skal eg heller ha betalt for rådet 🙂 

Det BESTE, ja vettu hva DET er?? Det koster slettes ikkje ei krone, mulig litt energi, men resultatet gjør deg godt og dagen kan gå fra veldig grå og trist til den beste i uka og hvis ikkje DET er verdt sin vekt
i gull, ja så vet neimen ikkje eg 🙂

Planleggingen av dagens Luksus startet i går da me handlet! Eg znappet med meg et deilig skyllemiddel og vasket favoritt pysjen da me kom hjem og hang den til tørk, i dag strøk en den og eg gjorde meg skikkelig flid kan du si hehe Der etter hadde eg en time på badet hvor eg vasket/kuret håret, dusjet lenge med deilig skrubb og fotstell før eg smørte meg inn med gode kremer fra topp til tå

Da er det en sann nytelse og slippe inn i en nystrøken pysj 🙂 Mens eg var på badet putret kaffien så nå sitter eg og bare nyter tilværelsen med varm kaffi i koppen og strikketøyet i fanget 🙂 Dette er også en måte å planlegge en virkelig god morgendag på, noe eg håper eg får til! Som sagt er eg i faresonen hva angår migrene om dagen, men eg er også forsiktig med maten slik at magen også kan oppføre seg hvis eg nå skulle hoppe på en buss i morgen og ta noen timer på Strikketreffet 🙂 Spennende!

Hva som er DIN Hverdags Luksus, ja det er det bare du som vet, men ALLE fortjenere det!
Det er bare å gjøre det for så å nyte det 🙂

At bilen IKKJE ble EU-Godkjent klarer heller ikkje dra ned humøret mitt haha Heldigvis ingenting alvorlig og det er små ting som Ali kan fikse, men det var også ting som han ikkje kunne ha oppdaget! Det beste med hele EU-Kontrollen var at både alt med bremser og eksos ble godkjent og det har tross alt han skiftet ut selv 🙂 Så det var en inner tier for han 🙂 BRAVO!

 

 

 

Alexis Adrienne

 

Siden det er dagen for litt LUKSUS fant eg frem denne lekre lua! Ja znapp den til deg, finn noe deilig garn og strikk! Oppskriften er gratis så det er bare å kjøre på! Eg har tenkt å kommandere DibHassan inn i garnet mitt i dag og DA skal han velge ut noe garn som han vil ha lue i! Det blir enten denne lua over eller lua i DETTE innlegget 🙂 Regner med han bare vil ha ei helt enkel ei 🙂

 

 

 

THE LIGHTHOUSE
Bildet over
One Size – Voksen
GRATIS Oppskrift

 

 

 

 

Tja så da er resten av fredagen spikret for min del 🙂 Holder jo på med en lue nå eg også og eg HÅPER den blir ferdig I DAG for eg er så spent på tovingen!! Mulig mor mi kommer litt senere, lenge siden nå så det kan jo sikkert bli litt kos 🙂 Nå er det på med OUTLANDER på Netflix og Strikkings!

KOS DEG OG HA EN
VIDUNDERLIGE KWELL

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #hverdagsluksus #luksusihverdagen #viktigmedkos #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

5 kommentarer
    1. Ønske deg ei migrenefri helg, med mulighet for ein tur på Strikketreffet ❤
      Me ska i bursdag imårå, så då bler det ikkje Strikketreff på meg. Eg får ta med strikketøyet i selskapet, eller kanskje ikkje… 😉 Kose meg med Still Lighten for tiå 😍
      Go’klem te deg frå meg ❤

    2. Tante Ulla: Åååå det var jo litt dumt då, ja at du ikkje kan komme til byen! 🙁 Men men, mefår snart ta en tur sammen her ute i havgapet 🙂 Planen er enn så lenge å ta en tur i morgen så får eg se 🙂

      KOSA deg i selskap så snakkes me 🙂

    3. Så godt du vet å sette pris på de små,nære ting. Når man er kroniker er dette så viktig. Ønsker deg en veldig god helg. Håper migrenen blåser forbi denne gangen ☺🌼

Siste innlegg