STUNNING!!

 Design: Isabell Kraemer

 

Som vanlig når Isabell Kraemer lanserer et nytt design er eg kjapt ute og snapper til meg oppskrifta så eg håper 2018 blir en fint strikkeår for jaggu har eg mange planer! Ja det er ikkje måte på hvor mye eg skal strikke utenom alt det eg har i Turnusene mine 🙂 Kan sikkert også +`e på masse som bare popper opp som eg MÅ HA der og da….det er en endeløs sirker som bare gjentar seg selv om igjen og om igjen, Flere TurnusGrupper blir nok også etabler, ja som f.eks en Turnus med sjal,
det er noe eg virkelig kunne trenge 🙂

 

 

 

 

 Design: Isabell Kraemer

 

Sjalet strikkes i Nature`s Luxury Alpacas Bliss – Et tjukt Babyalpakka garn som er ganske tjukt!
(100 m pr 100 gr) og du trenger 5 hesper til dette sjalet 🙂 Høres deilig ut!

 

 

MELLOW SUN
Bildene over

 

 

 

 

* * * *

Ok, så gikk denne dagen også gitt uten at de store tingene ble gjort gitt! Vel, eg har da strikket,
sett Julefilm + eg har sovet i 2,5 time så det er da noe! Det er rett og slett litt rotet her hjemme så eg får ikkje gjort det eg har lyst til! Du ser det, Amira begynte hjemflytting i helgen og når man har bodd 2,5 år “ute” har man jaggu samlet seg opp en anseelig mengde TING! HELDIGVIS at eg fikk pynta
og rydda før hun kom hjem hehe Men rotet står i veien for å fortsette så eg håper å være ajour igjen
i løpet av kommende helg, det er nå MIN plan. Men anyway, det er herlig å ha henne hjemme på pikerommet igjen, har virkelig savnet “venninna” mi <3

Hun hadde virkelig ikkje lyst til å flytte til Tromsø i høst for å fortsette studiene, derfor flyttet hun hjem og fortsetter bare i sin fulltidsstilling ++ som Ass.Butikksjef i Elkjøp Phonehouse 😉 Satser på Stavanger universitet neste år 🙂 Enn så lenge skal me rett og slett bare kose oss 🙂

Pga av denne omkafaltringen her hjemme er ALLE min klær nå fordelt på 3 plastsekker(!!!), det er ikkje plass til å henge klær til tørk så eg har tørket en pysj på ovenen hehe og den skal eg nå gå å ta på meg for eg har virkelig tenkt å nyte kwellen! ALt kan ikkje blir spolert! hehe

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #shawl #sjal #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Ja, når ungene plutselig flytter hjem igjen kan det bli ganske heftig. Vi har måttet ta ei bod til lager og akkurat der er det mye jeg skulle hatt tak i nå! Å flytte på to demonterte sofaer er ikke noe som frister.

    2. Wenche: HELDIGVIS hadde ikkje Amira møbler selv da 🙂 Hun kjøpte seg ny seng og den er jo på plass, men da hun sa at “Slapp av mamma, det eg har går ned i 2 esker og 1 sekk”!!! HAHAHAHAHA Tror hun selv fikk litt sjokk når hun så hvor mye hun hadde hehe

    3. He, he, kjenner meg veldig godt igjen med den til-og-fra-flyttingen. Det er guttene mi e som mest har kommet rekende hjem igjen, jentene flyttet ut og fremdeles i fall, bor de hos seg selv…:)
      Det sjalet var utrolig fint!

    4. Det var et skikkelig fint sjal. 🙂 Her i huset er jeg “kvitt” alle ungene, og det føles litt rart nå at siste mann også har forlatt redet for godt. Det har ikke vært noen frem og tilbake-flytting, men han har jo vært på sjøen, gått i lære og derfor vært borte i måneder av ganga. Så det går vel ut på det samme omtrent.

Siste innlegg