1 HELDIG VINNER!

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Garn fra House of Yarn/ Knit At Home

Den som er så heldig å vinne denne premien får hele 8 hesper Chunky Wool! (Verdig 650 kr)
 


Ååååååå den heldige vinneren er:

MARIT MOE LIE

GRATULERER!
Sen meg adressen og mobilnummeret ditt på mail [email protected]
(House of Yarn trenger nummeret ditt for å kunne spore pakken)

Hvis vinneren ikkje melder seg trekker eg en ny på tirsdag

 

 

Foto: Vibbedille

Garnet er supert til herlige pledd og puter, men inne hos Knit At Home finner du mange GRATIS strikkeoppskrifter på mye mer du kan strikke, ja hva med en Chunky genser??

Trenger du f.eks en passende strikkepinne, ja det kan du kjøpe HER!
Til seg som ikkje vant, men som har lyst på dette garnet, ta en titt
HER på alle de flotte fargene <3 

Her i heimen begynner det så vidt å dufte deilig Kalkunmiddag og eg kjenner at tarmene begynner
å bevege seg hehe Åååå men eg gleder meg til middag!

KOS DEG MASSE OG HA
EN FORTSATT SKJØNN PÅSKAFTEN!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #chunkywool #houseofyarn #knitathome #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg