HØSTEN BETYR KOS!

Reklame | Rito Garn&Hobby


Nå når sommeren er på hell kan eg ikkje annet enn å GLEDE meg til høstens mørke og forblåste kweller! Det er så koselig, for da er det virkelig  på sin plass å ha noe å slippe fingrene løst på og i år skal eg ha det gøy med steiner! Husker en periode da eg var lita at me laget et haug med steintroll som me solgte, 2 steiner limt sammen og noen påklisterete øyne og litt ull til hår 🙂
Nå skal eg prøve meg på noe mer avansert enn troll, sånn ca hva eg vil prøve meg
på kan du se
HER 🙂 Lekkert, ikkje sant??

 

 


Eg fikk Ali til å kjøre ned på Joker i dag og hentet pakken som kom på torsdag!
Gjett om eg har gledet meg til å sjekke ut disse go`bitene!!

 

 


12 herlige (malings) tusjer i de deiligste og veldig KLARE fargene som eg nå skal ta å trylle med!

Uni Posca Tusjer er tingen om du skal begi deg ut på steiner, eg testet ut et par av de for noen uker siden og siden har steinene ligget ute i regn og sol, fargene er akkurat like fine 🙂
Altså, ingen problem 🙂

De er kun 0,7 mm tykke, dvs de er perfekte når du skal tegne små detaljer som f.eks prikker, øyner, kontur og ellers alt av detaljer! Gleder meg masse ril å vise hva eg skal lage. Mulig me må ut å hente noen flere steiner hehe Ser for meg 2-3 stk som skal ligge ute ved inngangen, kanskje et type dørskilt? Tja, muligheten er mangen, vitsen er at du koser deg med det du gjør og da er det godt med materiale som er lett å jobbe med og som gir en bra resultat 🙂

 

 


Altså, UANSETT hvilken hobby du skal begi deg ut på så tror eg at med hånden på hjertet eg kan si at
RitoHobby er stedet du begynner å  kikke etter det du trenger! Hvis du akkurat som elsker å strikke også, ja da har de ALT du trenger, her finner du STRIKKEPINNER, GARN og UTSTYR 🙂

Bare for å toppe det hele så er det stort sett og alltid gode rabatter!
Advarsel: Om du først er inne hos Rito vær da forberedt å at du kommer til å være der en stund hehe

 

 

 


Her i huset praktiserer me en eller annen hobby hver eneste dag! Ali har f.eks vært ute å malt ferdig blomsterkassen som skal stå i inngangspartiet. Blir bra denne så eg gleder meg til å få den på plass og fylle den med jord og etter hvert blomster 🙂

 


Eg har koset meg med strikketøyet og nå er eg ganske snart ferdig med bolen 🙂
Er i grunnen ganske giret så mulig eg hopper rett på ermene etterpå 🙂

 

 


Da er eg bare rett og slett klar for resten av lørdagen! Ali er i gang med middagen som blir en deilig wook med kylling og krepsehaler 🙂 Gleder meg til det for eg begynner å bli sulten!! Etter litt frem og tilbake fikk DibHassan til slutt lov å gå i bursdag…MEN, han måtte spise litt tørt og salt først hehe Fikk også beskjed om å ikkje hive innpå med mat i kwell for det vil nok ikkje magen tåle! Så eg håper jo at han får en fin kwell! Me er litt sånn “Klar til å hoppe i bilen”,
men eg håper jo at dette går bra 🙂

Dessuten blir det DANS i kwell og det må eg jo ta en kikk på 🙂 Liker jo noen av de som skal ut på parketten så det kan blir en god sesong dette 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL MED BEINA HØYT

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #hobby #ritogarnoghobby #ritohobby #malepåstein #poscatusj #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg