MÅ HA!

Designet av PetiteKnit

Tror ALDRI før at eg har blitt skikkelig forelsket i ei LUE!?! Har du?? Men denne!! Oh MY! Dette er faktisk en av de lekreste luene eg har sett, ja eg vet jo at det er en helt enkel og plain lue, men se f.eks på bilde 2? Hæ? Ser du det?? Ser du hvor fin den er på hodet?? Er sikker på at den er strikket akkurat passe for stor, ja for denne hadde ikkje vært like fin om den var ei stram lue *Rister på hodet* Så ja, denne skal eg strikke – YOU BET!! – Og den skal strikkes i ARWETTA – Det er et deilig garn kan du tro! Woop Woop!! Lua strikkes med dobbel tråd og du trenger 3 nøster til den største størrelsen, ergo trenger eg 3 stk 🙂 Jepp, stort hode med MYE hår
kler dårlig ei trang lue ser du 🙂 GIVE IT TO ME!!

For bare noe år siden (ikkje for å skryte FOR mye da!) hadde eg 1 nøste fra hver farge av Arwetta!! Ja eg hadde jo den dilla en gang i tiden…ett i hver farge fordi eg aldri klarte å bestemme meg når eg bare hadde et stort behov for å kjøpe garn! Men, snill som eg er har eg gitt bort neesten alle…
Et nøste her, 2 der og flere her så da må eg faktisk ta å bestille hjem 3 stk 🙂
Får vente på Kunstnerlønna haha

 

 

Designet av PetiteKnit

Denne lue har en STOR “Prikk over I`en” og det er merke som er sydd fast i panna! Det er absolutt med på å gjøre lua perfekt i mine øyne, men så elsker eg slike detaljer! Du kan jo bare se for deg min ville begeistring når eg så oppdager at man faktisk kan kjøpe slike merker!?!
Ikkje bare akkurat det som er på lua over, men det og 3 andre, altså 4 forskjellige med diverse “morsomheter”! KONGE! Nå er eg i allefall nødt å strikke denne lua!
Merke til å sy på lua kan du kjøpe
HER!!

 

THE OSLO HAT
Bildene over
Str fra 47 cm —> 62 cm rundt hodet
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

Blogg.no hadde litt “bugg” i går på den tekniske biten så dette innlegget med denne fantastisk lua falt litt bort, derfor bare MÅÅÅ eg slenge den ut i dag også for eg får den IKKJE ut av hodet mitt!!

 

 

 


KOS DEG OG HA EN
SUVERENT FLOTT DAG

Go`klem fra ei Ganske Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norksstrikkeoppskrift #petiteknit #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg