LYKKELIG

 

Nå er det bekreftet!! Fordi eg er så heldig å ha noen utrolig gode personer rundt meg skal eg nå bli med DibHassan til Oslo i november og eg har problemer med å fortelle hvor mye eg GLEDER meg!! Dib og eg på en weekend i Oslo – Hvor gøy kan vel ikkje det bli?? Blir nok ikkje mye tid til å utforske Oslo som by, men likevel, SÅÅÅ UTROLIG KJEKT!
Eg skal få bli med å overvære NM i Taekwon Do!

Eg har vært med han hele veien fra dag 1. De første årene satt eg i hallen under hver eneste trening fordi eg syns han var litt liten ennå, etter hvert holdt det å kjøre han og bare overvære en trening i ny og ne, men ikkje en eneste Gradering har eg misset og det føles så så godt! NÅ er han allerede ved første delmål!! Dette har han jobbet mot i over 1 år, Rogalands Mesterskapet har han “øvd” på 2 ganger og i fjor ble det GULL 🙂 Nå er han klar! Selvfølgelig har han høye forventninger til seg selv og han kommer til å gå uredd inn i hver en kamp! Nesen har eg brukket før mamma så det går greit om akkurat det skal skje!! Det er i grunnen MIN største frykt for eg husker så godt hvor vondt han hadde! *Grøsser*

 

 


Han har mangen og STORE mål! Det neste er å bli en del av Landslaget, pr nå er han på Team Rogaland, der etter vil han til EM, ja han vil egentlig helt til TOPPS!! Hvorfor ikkje sier eg! Står du på og jobber hardt så er ALT mulig! Han har akkurat like gode forutsetninger som alle andre 🙂 Han har mer enn èn gang det siste året bevist at alt er mulig, ja og han gjorde det med et brak! Eg er så vanvittig stolt av han med alt han har oppnådd i sin unge alder!

GO FOR IT, sier eg bare! Eg skal bli med å være der hele veien!!

 

 


For første gang på mangen, ja sykt mangen år skal eg ligge på hotell! Dib har vel egentlig aldri ligget på hotel?? Eller tror me hadde et døgn der en av de gangen eg var innlagt på Ullevål! Da var han baby! Nå skal me kose oss ei helg på Plaza! Regner med at det blir mest KOS på meg haha

Etter å ha vært i Ekeberghallen hele lørdagen så vil eg tro at eg kapitulerer i badekaret og i senga med strikketøyet så kan Dib dresse seg opp og gå på Banketten som er på hotellet, jepp, rett og slett la gutten får litt fri tøyler sammen med en helt fantastisk gjeng. Ikkje alltid like gøy å ha mamma på slep selv om han sa eg måtte bli med 🙂 Bortkasta penger siden eg uansett ikkje kan spise en sånn heavy middag haha Nei, eg tror eg klarer meg helt suverent eg, jepp, vannkoker og pulverkaffi kommer nok garantert til å smake himmelsk akkurat da 🙂

Foruten sikkert et tur på Kiwi etter litt Go`saker får sightseeingen vente til en annen gang 🙂 Eg er ganske godt kjent i Oslo, ja me bodde der noen år før Dib ble født når eg studerte og eg liker Oslo kjempegodt. Har mer enn èn gang drømt om å flytte tilbake!!

Kanskje en dag??

 


Så ja, akkurat NÅ er eg omtrent like LYKKELIG som denne Humla på terrassen!! Sommerfuglene er allerede på plass der de hører hjemme og mye er planlagt…I hodet! F.eks så må eg jo ha med et strikketøy som er forenelig med en travel tribune! Ja eg skal jo også filme ALT! Pc blir med også siden eg garantert kommer til å kose meg på rommet om kwellen, Dib han skal på den innveiinga fredags kwell og det blir møter og det ene etter det andre, der med kan eg jo nyte godt av all den fine faseliteten 🙂 Oh YES, dette blir absolutt årets helg for meg 🙂 Om det blir GULL gjenstår å si, men eg lyver hvis eg sier at Dib ikkje drømmer om det!

Eg hadde vært svimeslått uansett valør, eg vet hva han er god for, men så er det mangen andre som også er ekstremt gode 🙂 En veldig viktig erfaring rikere blir han og neste år vet han jo hva han evn kan gjøre anderledes 🙂

OSLO HERE WE COME!

* * * *

Vel, da er det lørdags kwell og eg er klar for å BARE strikke og NYTE kwellen med både dans og litt god mat 🙂 Har allerede strikket en del så hetta er snart ferdig! Kanskje den er ferdig før eg legger meg? Hvis ikkje er det en lang og deilig søndag i morgen 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG LØRDAGS KWELL

Go`klem fra ei Lykkelig VIbbedille 🙂

#strikk #strikking #taekwondo #nmoslo #osloplaza #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstetsrtrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

6 kommentarer

Siste innlegg