ALPAKKA & FLAMINGO = MORSOMT!

Reklame | House Of Yarn/ Dale Garn

Suseeque/ Designet av Bev Galeskas – Fiber Trends Inc

Alpakka er et alright dyr, det sies at de er litt sære(?), men morsomme å se på er de jo, så der er me nok enige! Hva da med din helt egen Alpakka som kan passe på alt stæsjet som er i bruk?? Den er fin nok til å stå på bordet der hvor du sitter å strikke og den er
ikkje i kategori rot på noen måte!

Ikkje bare det, den er også en morsom gave til en strikke eller hekleentusiast! Garantert at de er morsom å strikke og mekke til også! Tenk så kult å fått denne i gave??

Du kan strikke den i det garnet du vil bare det lett lar seg tove, hvorfor ikkje bare strikket i 100% alpakka så blir det jo the real thing! hehe Suseeque som har strikke den over på bildet har da også lat til dette dekket over ryggen som kan romme det du måtte trenge til håndarbeidet ditt 🙂

FELTED ALPACAS & LLAMAS
Bildet over
Str 22-35 cm fra fot til hode

 

 

 

 

Selv om eg kunne tenkt meg MINST 10 Alpakka så må eg nok først stålsette meg og få ferdig denne Flamingoen!! Nå SER eg at det virkelig nærmer seg, men, rillestrikk med såpass mangen masker TAR TID! Eg har 14 ruter igjen på beina noe som er akkurat like langt som det eg allerede har strikket av beina 🙂 Her snakker me lange bein ass! haha Gleder meg til å strikke ermene, selv om de er svarte så kjenner eg må meg at de kommer til å gå kjipp-kjapp! Uansett så blir det peanøtter å strikke de i forhold til denne enorme bolen på så mange måter enn bare en! Det VIKTGSTE er at den fortsatt er skikkelig kjekk å strikke og når eg ALLEREDE har NOK en jakke godt plantet i hodet så kan eg jo umulig være lei, eller hva?? Kan anbefale å være kreativ på denne måten for her snakker me seriøst om å få noe skikkelig unikt – og DET elsker eg 🙂

Det at eg strikker i Garnet Falk fra Dale er et stort +! Det er skikkelig godt å strikke med og det blir jo så fint og jevnt! Ikkje syns eg det klør heller, nei det er virkelig godt å mykt 🙂 Love IT! Av garnet som er igjen etter denne jakken har eg planer om noe små
og gode gensere/jakker til ei herlig Tulle 🙂

Vel, med tanke på alle planene eg har parat i hodet blir eg ALDRI ferdig!! Noen av prosjektene i hodet som er “Hottest” blir nok strikket slik eg planlegger, men eg VET at det kommer til å dukke opp nye ting fort som F… Er sikker på at allerede før eg legger meg
i kwell er det nye ting som frister!

Uansett, det som venter på meg nå er DENNE! Åååå eg gleder meg sprøtt og en liten idè dukket opp i dag og det var OM eg skulle legge opp til den i kwell?? Av en eller annen grunn syns eg det er TOPP å starte på noe nytt på en fredag. En premie på en måte for godt gjennomført uke 🙂 Meeen, det kan se ut for at me får besøk i kwell og da er det best med noe som ikkje trenger så mye oppmerksomhet så det blir vel å fortsette på Flamingoen 🙂 Når eg starter på noe nytt leser eg oppskriften godt og lager mine egne notater for første del liksom, men det klarer eg ikkje om det skravles rundt meg.

Ok, nå har eg ny kaffi ferdig så eg får bare fortsette å nyte dagen og strikke på 🙂 Gleder meg til i kwell da, da blir det jo både Idol, Skavland og NYE Senkveld – WOW! Dette blir meget bra!!

KOS DEG OG HA EN
FANTASTISK KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille i Kosemodus 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #houseofyarn #dalefalkgarn #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg