FINALLY – I-CORD BIND OFF

Reklame | House Of Yarn/ Dale Garn


ÅÅååå ENDELIG var eg ferdig med det evigvarende diagrammet eg har tegnet!!! Så herlig! De siste X`ene er strøket ut og eg kan endelig begynne på avfelling! Dette er noe av det drygeste eg noen sinne har strikket og eg kommer garantert til å gjøre det igjen…*Gullfiskhukommelse* haha

 

Etter at diagrammet var ferdig strikket eg ytterlige 3 riller for når eg så feller av med I-Cord så blir den siste grå stripen akkurat like bred som alle de andre stripene *Kalles perfeksjonisme!*

Eg har valgt å felle av med en 4 maskers I-Cord slik at den syns skikkelig og eg unngår at kanten ned plutselig bestemer seg for å rulle eller brette seg!
Det er nå i allefall det som skal være meningen 🙂

Eg ble sittende å fundere litt før eg kom i gang med I-Cord`en, må alltid tenke litt, ja for hvordan var det nå?? Da er det deilig at det finnes mangen gode filmer som viser det og i dag var det DENNE SNUTTEN som fikk meg i gang 🙂 Så enkelt og sååå fint!

I siste innspurt skal virkelig tålmodigheten får kjørt seg for DETTE går treeegt, men, så blir det jo sååå mye finere enn en helt vanlig avfelling. Ikkje syns eg det passet
med en vanlig vrangbord heller 🙂

 


Planen for kwellen var i grunnen ermstrikk, men eg er stygt redd for at denne I-Cord`en kommer til å TA TID + eg har alle trådene (Kun til beina) å feste hehe Jepp, det er da litt jobb igjen å gjøre på denne jakken som meget fort faktisk ble i kåpe!! Den eneste Flamingo
Kåpa i slaget som finnes hehe

Side det å strikke I-Cord er ganske monotont(?) så kan eg jo sitte å fundere på mitt neste prosjekt! Eg hadde jo best meg for DENNE fra Isabell Kraemer, meeeeen så skal eg ut på noe kjekt på tirsdag som ganske fort kan fortyrre disse planene….
Gudene må vite hva eg finner på etter tirsdag!

Nå er det bare å stålsette seg og holde ut den siste biten 🙂 Eg må nok ta å fikse ei ny kanne med kaffi før eg setter meg godt til rette! Er ganske trøtt og litt tung i hodet så eg får bite det i meg 🙂 Har nå fått sett en film i dag og kommet i gang med en serie “Good Witch”– Det var kommet en ny sesong! Dvs eg har sett de 3 første sesongene så eg satte på for å se den siste episoden i forrige sesong før eg skulle starte på den nye, meeen eg husket jo ingenting!?!?! Ergo bare kjørte eg på fra første sesong og episode 1! Nå begynner det å demre litt, men den er så kjekk at eg bare ser den fra starten 🙂 Herlig Feel Good serie som er utmerket å strikke til 🙂

Men nå først blir det ny kaffi og en kald vask i ansiktet så får eg se om eg kvikner til 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk og fortsatt sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #myowndesign #falkgarn #dalegarn #houseofyarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg