DET BLE GULL!

Målet til DibHassan hadde et mål i dette Rogalands Mesterskapet og det var å forsvare Gullet han tok sist og det klarte han veldig bra! Gratulerer sier eg bare 🙂

 

 

XnHRSC2FVYY

Filmen over er innledende runde i Mønster, DibHassan vant den

 

 

s7cArpPiDAY

Her er han i Finalen i Mønster (Han går til venstre) Her ble det altså Gull 🙂
Fimlene er jo for de som ønsker å se så bare klikk i vei 🙂

 

Første runde i Sparring -62 kg klasse – Uavgjort

 
 
 
LSjtvVgo52Q

Omkamp – Motstander vant med knapp margin- Gratulerer til Sander 🙂

 

pPeesszyXpI

Tilleggskonkurranse, HighKick 2 m – Dib Hassan var blant de 3.beste som gikk videre,
endte til slutt på 3.plass

Det ble 5 timer i en iskald hall så eg var frossen da me gikk,
det var strake veien i dusjen da me kom hjem 🙂

 

DibHassan hadde KUN et ønske på vei hjem: McDonalds! Eg ga han kortet å sa han kunne kjøpe hva han ville og alle favorittene havnet i posen så eg tror han vagge litte grann etter å ha spist! haha Er det noe eg stort sett alltid sier NEI til så er det MvDonalds, men i dag var det fortjent hehe

Eg for min del har vel egentlig tatt HELG kan du si! Jammen har det vært mye på gang denne helga og neste helg er det jo NM i Oslo ikkje noe bedre hehe Her gjelder det bare å bite tenna sammen og la det stå til!

Planen nå er i allefall å SE på strikketøyet, men eg sitter her å vurderer litt sprell med det Fat Faerytail som eg har her eller om eg skal følge en oppskrift?? Hmmm får tenke litt på det 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTT SØNDAGS KWELL

Go`klem fra ei Sliten og Fornøyd Vibbedille 🙂

#taekwondo #rogalandsmestereskapet #sparring #mønster #gullvinner #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

8 kommentarer

Siste innlegg