VEL I BOKS!

Snakk om lettelse! Det gikk faktisk rimelig radig og Dib prøvde villig i prøverommet, eneste eg ikkje var forberedt på var at dressen ble jo dyrer enn forventet….Det ENESTE de hadde å velge blant var Ulldress eller Polyester…For å si det sånn så var ikkje valget så vanskelig
så nå håper eg ikkje han fryser hehe

Fikk ikkje heeelt den blåfarget han ønsket, men så lenge den ikkje var helt “kontorLyseBlått” var det greit! Den blå de hadde ble alt for mørk og når han også må ha mørkt slips ble det FOR mørkt

Nå er han i allefall meget godt fornøyd og da han så alle de kule sokkene flippet han litt så nå blir det nok problemer med å velge haha Kule sokker er uansett alltid flott 🙂 Stilig til dress!
 

 

Damen i butikken tipset om at det i grunnen var finest med brune sko til Mørk Blå dress og da passer det jo veldig fint at han Ali har rene Skobutikken inn under senga (Ja, der ligger/står skoeskene i kø!) Det er jo ikkje feil heller at både han og Dib er str 42 i foten 🙂 Flotters!

 

Da gjenstår det egentlig bare å fylle opp her! SportsTapen som er ganske viktig har allerede gardert seg plass så da er det bare å få klærene på plass i morgen, enn så lenge henge de til tørk 🙂 Trooor eg har en ganske grei kontroll og oversikt!

Eg har t.o.m fått vasket håret! Fant ut at det måtte eg jo gjøre i dag!! Da kan eg stelle det i morgen (Bruke rettetang) så er eg i grunnen klar for helga 🙂 Kan ikkje bruke tid på det fredags morgen!

 

Videre planer nå er å BARE sitte her å lade opp til i morgen! Ja for når eg sette meg ned en stund i morgen kwell da skal kofferten være lukket og eg skal kunne puste lettet ut! +
eg skal TIDLIG i seng!

Nå i kwell skal eg bare kose meg med slutten på denne lua og tenke litt på hva eg skal ha med av strikketøy til Oslo 🙂 Planen mine er jo å slappe av både fredag og lørdags kwell i senga sammen med Netflix og strikketøy 🙂 Dib skal ut å spise på fredag og så er det Bankett på lørdagen 🙂 Vettu ka som hadde vært FANTASTISK?? Hvis rommet har badekar…men mulig for mye å drømme om haha Er søren meg åååår og dag siden eg koste meg i et varmt bad!!

ANYWAY;

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille med kontroll 🙂

#strikk #strikking #nydress ##strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger #

2 kommentarer
    1. Be om et rom med badekar når du sjekkar inn, då vel? 😃 Lykke til videre med alt, og god tur!

    2. Gimmeline: Eg skal i allefall forhøre meg ved innsjekk. Bladde nettopp gjennom bilder av dobberom for å se badet og de bildene som lå der hadde badekar så eg krysser fingrene 🙂 Tusen takk eg gleder meg 🙂

Siste innlegg