OSLO <3

JA eg savner virkelig Oslo!!! Herregud det var helt nydelig å vandrer rundt her i ettermiddag! Ble litt peking og “JAAA” se Dib, der gjorde eg sånn og sånn og DER tok eg trikken til skolen,
Å ja Eg SAVNER virkelig Oslo!!

Me ankom Plaza ti på 12 i formiddag, innsjekk kl 15. MEN, da eg henvendte meg i skranken og spurte om me kunne bare sjekke inn og sette bagasjen fra oss spurte damen i resepsjonen om me var medlem i Radisson, Nop, det er me ikkje sa eg. Der med ble eg medlem siden det vil gi oss fordeler fremover på Radisson Hotell i hele verden og ingen vet hvor ferden går neste gang med Dib 🙂 Da kunne damen fortelle at hun hadde oppgradert rommet til et Buisness Room og det var ledig med en gang! WOW!!! Nydelig!

Bakdelen var at me da havnet i 27.etg!!! OMG! Det var jo drømmen til Dib! Jo høyere jo bedre hehe Vel vel, sjekk utsikten fra vinduet over her! Det er jo virkelig fantastisk!! En annen herlighet med å oppgradere var et svært badekar! Uhuuuu Nevnte badebobbler?? Jepp!
(Sjekk SnapChat om du vil hihi)

 

Bildet tatt ca kl 19 i kwell! Dib er såååå sliten!! Han skal stille i -62 kg klassen, dvs bikker han over 62,0 kg blir han disket i sparring! Derfor han han KUN drukket litt i dag for i morges veide han akkurat 62 kg hjemme med klær så det var GANSKE så nervepirrende ja!!

Pju HU! Da han ENDELIG sto på vekta viste den NØYAKTIG 62,0 kg! Der med ble han godkjent! JuHuuu 

Nå er han ute med de andre fra Sola Klubben + trenerene (Å ja de er voksne) De hadde blitt enige om å gå på Fridays siden det ligger ganske nærmed og nå skal det nok spises en god del proteiner haha Vil tror at DIb NYTER det akkurat nå ja 🙂 Unner han VIRKELIG dette altså! Det er så fortjent! ALDRI har han vært på ferie heller hvos me ser bort fra reiser til Libanon frem til han var 4 år, fra da til nå? NADA nix! SÅ denne helga er ALT en opplevelse 🙂

 

Eg? Veeel eg trenger ikkje Fridays når eg har dette! Haha Bortkasta penger på restaurant for meg som har et sånn snevert og merkelig forhold til en middagstallerken haha  Me har handlet litt kos på rommet og fylt opp “minibaren” med våre go`saker haha! Jada, eg fikk de til å tømme den for den kunne me ikkje flytte på NOE uten at det ble registrert på rommet.

 

Nevøen vår som bor rett borti gata kom på besøk 🙂 Han hadde med en skikkelig deilig EpleMost til meg og eg har jo neeesten drukket den opp haha Da ble det kos i badekaret vettu 🙂

 

MMmmm deilig deilig!

 

Vel, etter et deilig bade var det bare å legge seg til rette å kose seg med idol 🙂

Det må eg fortell! HAHA Eg var utenfor her tidliger ei dag og skulle t ameg en røyk…Rett ved inngangen var det en benk, satte meg til rett med kaffi og skulle kose meg litt, vel, først kom det en og spurte om å få en røyk, og VærSå God! rette etter på kom den en svær ung mann og spurte, da han hadde fått fyr spurte han “Har du lyst på “cola”? Nei takk svarte eg, eg drikker ikkje cola….Det var da han spurte alle som gikk forbi om de ville ha “cola” at det gik opp for meg at det var KOKAIN han spurte om eg ville ha!! OH MY!!! Reiste meg bare rolig og gikk til andre siden av inngangen…Nå nettopp når Dib kom hjem ble han med meg ned slik at eg kunne ta en røyk, da kom det en ung gutt som var temmelig utafor å spurte om me ville ha HASJ!! Herregud det er ganske kleint liksom!! Eg har ingen problemer med å gi bort sigaretter for de som har spurt er jo egentlig veldig høflige, men når eg tenker meg om, hva om de ble veldig sure eller sinte hvis eg sa nei??

Anyway, der krøp Dib under dyna for her skal me OPP før fuglene fiser i morgen! Opp halv 6!!! Frokost halv 7 og så går bussen med deltagerene kl 07.10!! Eg stikker bort på Jernbanetorget og tar Trikken eller bussen opp 🙂 Satser på at det går veldig greit 🙂 Stevnet starter 08.30 og DIb sin gruppe er først ut!

Da er det bare å si GOD NATT her i fra Oslo Plaza 🙂

SOVE GODT!
 

 

Go`klem fra ei ganske så fornøyd Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Å så kjekt at dere er kommet dere til tigerstaden … En tur rundt i byen er aldri feil. Elsker å sette med ned på et konditori, uterestaurant eller lignende å bare se på folk. Lykke til med morgendagen … X fingre og tær å satse på at gullet blir med hjem til Rogaland.
      PS
      Det badekaret så fantastisk ut. Får du tid så ta turen innom Lusj og snop deg en god badekule …

    2. Det er kjekt på Plaza ja – har bodd der mange ganger i 30. etasje og oppover 🙂
      Frokosten er bare en opplevelse der – kos deg/dere videre 🙂

    3. Masse lykke til i helgen.
      Det høres ut som dere koser dere max med oppgradert rom (alltid like gøy å få), og det badekaret så veldig deilig ut.
      Krysser fingre og bein på at det blir medalje på Dib🤞

    4. Tante Ulla: Det går så det synger kan du si! En gren en dag og da ble det medalje så det var en pang start om ikkje annet 🙂 Dib svever på ei sky med bronsjemedaljen sin 🙂

Siste innlegg