2 HELDIGE VINNERE!

Foto: Vibbedille

 

JuHuuu Det er mandag og Poster Store har trukket ut 2 kjempeheldige vinnere som får hver sitt Gavekort på HELE 1000 kroner!! Da kan du shoppe ganske mye flott!

Eg vet i allefall at eg lett kan gå litt bananas i den shoppen 🙂
De 2 heldige damene er…

 

HILDE LIND

LISBETH VARPE

 

 

Gratulerer så mye begge 2 og takk til alle som var med å gjøre dette til en fin Give Away! Hvem vet?
Kanskje eg kan gjenta det en annen gang også 🙂

Hilde og Lisbeth? Dere vil få mail fra PosterStore, eg har videreformidlet mailadressen deres så da blir det nok snart shopping på dere begge og eg håper dere blir like fornøyde som det eg er med våre plakater, og ikkje minst de flotte rammene 🙂 Jammen ble ikkje dette en flotters mandag da gitt!

 

 

KOS DERE!

 

 

 

Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg