2 HELDIGE VINNERE!

Reklame | Holst Garn

 

JuHuuu Endelig!! I dag kunne eg samle listene med alle som har kommentert og det var GAAANSKE så mange gitt og det er EXTRA gøy Woop Woop! Masse fine kommentarer og eg håper bare enda flere nå har fått lyst å prøve seg på enten Holst sitt Supersoft eller på lekre engelske oppskrifter 🙂 Skulle du nå ikkje være så heldig å vinne her hos meg i dag kan du jo ta deg en tur innom HER HOS HOLST GARN å bare nyte synet av alle de nydelige fargene de har, skriv deg en ønskeliste så kan du jo shoppe litt etter hvert. Er du heldig å ha fått Skattepengene i dag har du gjerne muligheten til å unne deg noen deilige nøster. Om du gjør det så husk Tollgrensen på 350 kr inkl frakt (Det er lav frakt da, siste eg handlet garn fikk en 12 nøster under grensen). Anyway, la me nå se hvem som vant denne gangen!

 

Garnpakke Nr 1 (pakken til venstre på bildet) dvs den Røde skal eg sende til….

RANDI RISSMANN HOLEN

 

 

Garnpakke Nr 2 (pakken til høyre på bildet) den Lilla`ish skal eg sende til..

SIGNE MARY KNUTSEN

 

 

Begge 2 får også et fint målbånd fra Holst op i gaven 🙂

 

GRATULERER til dere begge to ♥
Veldig fint om dere kan sende meg adressen deres på mail.([email protected])
Satser på å få begge pakkene i posten rett over helga 🙂

Gled dere!

 

 

 

 


Etter å ha hatt ei ræva natt + eg sto opp før kl 6 kom eg meg i seng igjen før kl 9 og eg sov til nesten kl 14!! Dagen kom seg etter hvert og eg kom meg nå ut til Hillevåg slik at eg fikk kjøpt Juice til Vap`ene våre. På vei hjem kjørte eg litt omvei slik at eg kunne plukke med meg noen kurver med jordbær hos Joa på Sola! Sallan det var GODE ♥

 


Se her du!! Oppdaget den nå nettopp! EN MELON!!! En mini melon da, men en melon er en melon! JuHuuu
Gjett om eg skal passe på denne og når den er helt moden skal den nytes 🙂

Eg er i grunnen klar til å bare lukke verden ute og heller fokusere på serie mens eg sitter å broderer litt på Fanajakken min 🙂 I morgen er det en ny dag og eg håper natta blir bedre. Satser også på å få hjem helgekosen også i morgen. Amira og Ali har fått malt rommet hennes 2 strøk i dag og i morgen skal “Kinoveggen” males!
Den blir kullende og supermatt svart! Det blir garantert stilig når hun få opp alt utstyret sitt på veggen igjen 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Hei
      Tusen takk skal du ha. Sendte deg en mail.
      Har hatt noen slike netter selv jeg også hadde ei natt til pinesaften da måtte jeg på legevakta om morgenen pga jeg fikk en kraftig betennelse i begge hendenene mine. Fikk antibiotika så det ble bra igjen, men strikke det måtte jeg. Gir meg ikke så lett.

    2. Åhh, nå ble jeg glad altså. Dvs. Regner med at det er meg og at det bare er en liten skriveleif i navnet. Jeg heter Signe Mary og ikke Marie. Tenk at jeg var så heldig. Pleier ikke å vinne.
      Sender Mail.

Siste innlegg