2 Heldige!

 

Ok, da var allerede Give Away`n over og eg har trukket 2 stk ved hjelp av Random.org (Som vanlig) Var ikkje så mange som signet opp og det var egentlig forventet med tanke på at det i grunnen er et meget spesielt “garn”, men akk så KULT! Eg gleder meg til å få i hus mine på 2.forsøket hehe Og DAAA ass! Eg vurderer faktisk noe makramé et eller annet til kjøkkenet!! Har vært på jakt etter en sånn gammeldags grønnsakskurv til å henge
i taket, de har som regel metallskåler i seg? Anyone? Vel, eg finner ikkje den eg vil/må ha, så kanskje eg kan knyte meg en? Hmm det er helst det marerittet dvs å ha en haug med løk i skuffene i kjøleskapene eg vil bli kwitt! Heng løken i taket heller, sååå mye bedre, ikkje det? Garantert at eg skal holde deg oppdatert på akkurat den fronten 🙂

Men ok, 2 stk skal få 3 Isblå og 1 blå spoler, altså ca 4 kg stoffgarn til odel og eie hehe


Det er kommentar Nr 17 og 19 som vant og det er….

 

 

 

RAGNHILD (raggihufsa)

og

ELIN MØLSTER

Gratulerer begge to!

Send meg en mail ([email protected])
om når dere enten vil ha det levert eller komme å hente det 🙂

Nå skal eg på kjøkkenet å smelle sammen noe nachos, blir nok en fin fredagskwell!
Handelen gikk kjapt i dag og eg gikk rett å la meg når me kom tilbake. Lite søvn, eller dårlig med søvn i natt.

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

 

 

 

Go`klem Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg