2 Lekre & Gratis Luer

Designet av Jacelyn Shu

 

Luer kan strikkes hele året for eg syns vel egentlig at det aldri er en spesiell luemote? Det meste kan vel egentlig alltid brukes? Det var et aldri så lite kaos da Arne&Carlos ga ut luer for ca 10 år siden ( HER og HER), men ellers er det bare enkle luer av og til som slår skikkelig til 🙂 Uansett, luer i typ AranStil som her vil nok aldri gå av moten og da mener eg ALDRI! 🙂 Begge oppskriftene er på engelsk, men det burde går fint siden mesteparten av oppskriftene består av diagram 🙂

 

HAT FOR JOY
Bildet over

 

 

 

 

 

Designet av Jacelyn Shu

 

FOREST AND OCEANS HAT

 

 

* * * *

 

Oj Oj værmessig har det vært utrolig grått i hele dag, blir ganske sløv i sånt vær! Tok meg turen ut da, skulle ned på posten å sende de 2 pakkene + eg skulle hente 1 pakke for Amira…Eg bare sendt og GLEMTE å hente Amira sin. Snakk om å ha hodet under armen og armen i bind! Nå har eg skrevet det opp på hånda mi: “Hente Amira sin pakke” – derfor må Dib og eg kjøre litt tidligere til trening sånn at me kan gjøre det først. Amira bestilte et SminkePalett fra USA før jul og jammen har det tatt tid! Vanligvis bestiller hun ikkje slike ting, men dette er et stor “kjendis”palett og det skal bli spennende å se det 🙂

 

Men du, fra meningsløse ting til noe MED mening! Var inne å kikket hvem som har blitt nominert til Vixen i år
og det må eg si! MAMMA PÅ HJUL er blitt nominert til FOLKETS FAVORITT
og eg syns du skal gå inn HER og stemme på henne ♥

 

Nå skal eg bare gå å ta en kikk i speilet, bare sånn at eg ikkje skremmer vettet
av de eg evn treffer når me skal ut! *ler*

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg