2 Nydelige sjal helt GRATIS!

Designet av Denise Bartels

 

Jajaja her har du muligheten til å plukke med deg 2 lekre sjal og tiden hvor sjalene igjen tas i flittig bruk nærmer seg…Kanskje på tide å renske opp i gangen? Ja, gå gjennom evn kurver, skuffer og skap med alt tilbehøret som brukes i løpet av høsten og vinteren? Kanskje det er noe som bør kasseres? Single votter eller utgåtte luer?
Har du småplagg i ren ull som kan toves? Vel, kanskje det kan toves og klippes opp til såler f.eks? Eller bare gryteunderlag? Egentlig unødvendig å kaste for det meste kan jo brukes vettu. Du kan t.o.m lage små tova kuler som kan sys på de nye luene di skal strikke til vinteren 🙂

 

 

 

Designet av Denise Bartels

 

Anyway, et nytt sjal eller 5 til en ny vinter er jo alltid på sin plass. Kanskje du har noen venner eller familiemedlemmer som ønsker seg et nytt? Iiikkjeee sant! Sett i gang og sving pinnene 🙂

 

 

CLEMATIS LEAVES SHAWL
Bildene over
152 cm X 81 cm

 

 

 

 

 

Designet av Denise Bartels

 

IN BLOOM SHAWL
152 cm X 91 cm

 

 

 

* * * *

 

 

Ok, i dag er det en del sånn KJEDELIG som må gjøres!! Forsikringen, Ferde Bom og omregistrering av bilen…
Vil tro at det blir en del sånn: “Du har nå kommet til bla-bla og du er nr….97 i køen…” Iiiikkjeee sant!?!?

Skal gjøre litt kjekke ting også! Trooor eg er ferdig med alle de små perleriene som skal på krakk nr 3, skal sjekke litt før eg setter i gang limpistolen! Ahaa eg tror denne 3. her blir helt knall til den som skal få den 🙂 Blir så bra vettu! Ja du? Eg har jo tjuvstarta litt på jula (er nødt for det vettu!) Fikk ferdig en del i går og hadde en aldri så lite fotoseanse ute ved inngangen, ta en kikk HER 🙂

Sånn ellers så må eg jo ut en tur da vettu! Handlings for mor mi må til, skal også få tatt bilder av BMW`n vår som skal selges! Å ordne en girkasse, og da spesielt på en automat, ja det blir dyrt og fort FOR veldigdyrt! Da er det bedre å selge for eg har inntrykk av at det finnes alltid en eller annen som elsker å mekke og fikse på det utroligste 🙂 Krysser fingrene for hurtig avgjørelse, greit å få sånne ting ut av hodet 🙂 Siden det er en del eg må få unnagjort før eg kan gjøre ting eg har lyst til må eg bare sparke i gang dagen. Best å gjøre det før kroppen finner ut at den har sovet ALT for lite i natt og klasker ut på sofaen!

 

 

LAG DEG EN FLOTT
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Tusen takk for flotte oppskrifter på sjal. Veldig koselig å strikke sjal.Vet du,nå har jeg et på pinnene fra din favoritt(etter det jeg har forstått) Stephen West. Det heter Smooth move. Sjekk det ut. Han designer altså så mye stilig.

Siste innlegg