2 NYE VINNERE!

 

Lørdag 17.oktober trakk eg ut 3 vinnere til de 3 Garnpakkene eg hadde laget til. Eg skrev i innlegget at om vinnerene ikkje meldte seg INNEN tirsdag (altså i går) kom eg til å trekke nye. Hilde var den eneste som meldte seg så den er grei ♥ De 2 andre har eg ikkje hørt fra og eg har gått gjennom søppelet på mailene mine og det er ikkje kommet noe. Min konklusjon på dette er at det kanskje er vinnere som ikkje er så ofte inne på bloggen? Mange melder seg på Give Away i hytt og gevær og har derfor ingen oversikt. Men, hadde eg deltat på noe eg virkelig hadde lyst på så hadde eg i allefall følgt med når eg visste trekningen skulle være. Men men det kan være mange grunner, uansett så trekker eg 2 nye og det ble:

 

 

Kommentar Nr 21: Fruensvilje.blogg.no
Kommentar Nr 18: Monica Gullesen

 

 

GRATULERER!

Send meg adressen deres på mail: [email protected] så er planen å få pakkene i posten før helga!

 

Hodet mitt er bedre og eg sitter bare her å surrer, hopper nok snart i seng. Ang mange gode råd på vond finger:
Eg sitter med den i grønnsåpe 2-3 ganger pr dag, smører annen hver gang med Bacimycin og Mentholathum 🙂 Blir nok bra, men det var knede å strikk med en vond langefinger! hihi

 

 

SOVE GODT!
NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg