2 NYE VINNERE av Juleglede

 

Ok, nå har eg etterlyst 2 av 3 vinnere av Julegleder fra sist søndag hele 2 ganger i 2 forskjellige blogginnlegg,
NÅ trekker eg 2 nye 🙂 Ble mye 2-tall det Ho Ho Ho Anyway!

 

Den som eg skal sende 4 deilige Finull nøster til er

ELIN HØJMARK

 

…og den som får 4 deilige Karisma nøster i en spennende farge tilsendt er

SOLLIV!

 

GRATULERER BEGGE 2!

 

Send meg adressen deres på mail ([email protected]) så skal eg få de i posten så fort eg har sjansen 🙂 I morgen er det klart for Juleglede Nr 3!! Følg med Følg med 🙂 Nå er det kwell og eg har jammen smelt samme 2 slag til: Fløtekaramellene driver å putrer og koser seg alene og eg har bakt USA-Special som er ei skikkelig digg snadderkake! Å ja, oppskrifta kommer vettu 🙂 I morgen kanskje? Får sjå!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei mett Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Gratulere så mye til de «nye» vinnerene 😊. Eg må vil sei en ting: eg e så imponerte av deg Vibbedille med alle kakene og snopet du lager👏🏻👏🏻👏🏻. Eg drømme om å kunne komme på ditt nivå med baking 👍🏼. God helg videre til deg ❤️.

    2. Tusen tusen takk igjen…..
      Vant jeg jo – heldige meg <3 elsker å få garn. Beste som er. Min adresse har du sikkert 🙂
      Det var en fin lørdag det!

    3. Gratulerer til vinnerne du er bare super med gaver og gi bort.Og imponert over alt du får laget og du baker og styrer med.Ønsker deg vidre en fin advent og ta deg tid til og slapp av innimellom.

Siste innlegg