2 Par sokker helt GRATIS!

Designet av Andrea Pfuhl

 

In need for en litt nøysommelig og gjerne litt tidkrevende prosjekt? Ja for å får dagene til å gå? Vel, et par sokker er jo aldri å forakte? Etter min mening blir sokker så mye morsommere og ikkje minst flotte med masse mønster
og farger ♥ Du kan jo dempe de litt ned om du syns det er for mye. Her er det pinne nr 2,25 som
gjelder og selvfølgelig tynt sokkegarn 🙂

 

PHIOLET
Bildet over

 

 

 

Designet av Dela Hausmann

 

Disse sokkene er så fine! Har hatt de i samlingen min ei god stund nå sååå kanskje det er på tide å sette mor mi isving med et par nye sokker?? MoHaaa Ikkje sant? Smart? Det du ikkje får tid å strikke selv, vel da deligerer du det bort til noen som har lyst å strikke, men som ikkje vet hva 🙂 Tynne pinner og garn også her.

 

SOCKS LATVIAN BLOOMS
Str 38 til 43

 

 

 

* * * *

 

 

I dag kom eg meg opp forholdsvis tidlig, kl 8 spratt eg ut av dynene! Spratt og spratt, eg skled ved mer eller mindre før eg fikk stablet beina under meg og kom meg opp i stående, men nå kommer det seg og eg gleder meg litt til dagen! Du vet, det er ofte de små gledene som får oss opp mange dager slik at me kan kose oss litt. Ikkje bare alle perlene som fikk fart på meg i dag, neida, eg shainet også kjøkkenet kraftig i går og serverte KUN frossenpizza (HAHA) for å unngå gris og kraps *ler* Ergo? Mindre å gjøre i dag og mer tid på kos ♥ Å ja, i dag skal det perles og eg vet akkurat hva eg skal perle og eg likte ideèn så godt at eg skal “ofre” inngangsdøra til glede for alle naboene….! WRÆL! Jaja, det går så fint atte, ja eg tror det blir ganske så fint også! Så ja, eg må bare komme meg i sving for før eg kan sette meg ned er det LITT som må gjøres…Aller første skal eg bare sende et par regninger gjennom nettbanken, sååå stikker eg å handler!! Jadda, mat må man ha – litt i allefall så den biten går nok smud, stille og rolig. Så er det hjem, centre varene rundt og inn i skapene, PÅ MED PYSJ og da er me i gang tenker eg!! MoHaaa Tenker eg serverer Nachos to night for det er så enkelt og går kjapt!
Kan da ikkje kaste bort tiden min på matlaging!?!

Men du? Lov meg at du finner på noe som gjør deg glad!
Kos deg og gjør dagen så fin som du kan, i disse dager er jammen virkeligheten tøff nok!

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk og Ivrig Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg har det fint selv om jeg er i karantene, har selskap av sønnen min og mengder av prosjekter!
      Noen er nesten ferdig, andre er i startgropa. Nå er det hekling på mandalamatta mi som er mest interessant 😀

Siste innlegg