2 Vinnere

Reklame | Rito Hobby

 

 

Kan jo starte med hvilke svar som var riktige:

 

1: Taekwondo
2: 2010
3: Ingefær
4: Flatholmen

 

 

Gavene denne gang er: I hver pakke er det 10 nøster Snowdrop, 8 poser Hama Midi (á 1000 perler) + 1 perlebrett <—Alt er gitt av RITO HOBBY! Da har man alt som trengs for å lage seg en Gjeng av mine Høner 😀 Det kan selvfølgelig også strikkes deilige votter/tøfler garnet og perle det man vil 🙂

 

Nå har eg gått gjennom alle kommentarene og skrevet liste:

Alle som hadde svart riktig kom på lista og eg brukt Random.org for å trekke 2 stk.
De 2 som får hver sin pakke i posten er;

 

De som skrev kommentar nummer:


…og…

 

 

Altså….

 

 

BERIT SOLA

og

ANNE BENEDICTE S.K

 

Har trukket ny vinner Lørdag 28/1

Gratulerer så mye begge 2 – dette blir gøy!
Send meg mail med adressen ([email protected]) Hvis en vinnere ikkje melder seg
innen lørdag formiddag trekker eg en ny vinner.

Nå kan dere kose dere og eg satser på å legge ut ny
herlige Give Away/Konkurranse i helga 🙂

 

 

 

HA EN STRÅLENDE
KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg