3 Farger er nok

Reklame | Rito Hobby

 

Som eg har nevnt et par ganger så har eg en idé i hodet, og nå har eg plundret rundt og rundt ei uke ca. Nå først trooor eg at løsning ligger rett foran meg 🙂 3 farger var alt som skulle til for å få det til å stemme med ideén eg hadde 🙂 Farger som eg egentlig aldri automatisk hadde satt sammen, men når man prøver og feiler litt på veien er det utrolig hvilke farger som egentlig blir ganske fine sammen.

 

 

 

Eg har perlet med Kitt 77, Lys Nugat 75 og Mørke Grått 71
Hva eg perler skal eg komme tilbake til – Det er i kombinasjon med noe annet eg styrer med og sammen tror eg det blir helt smæshing! Bilder, oppskrifter og ikkje minst mønster kommer etter hvert slik som det alltid gjør 🙂 Du må bare rote frem perlene du har så kan me lage dette sammen når eg ser at den funker slik som eg ønsker *ler*

Eg sitter jo også her med alle de NYE FARGENE i Hama Midi, tenker og tenker over hva eg skal finne på for noe! Fargene er jo rett og slett til å spise opp! SNOP faktisk 🙂 

Perler du mye så er det ingen tvil om at det svarer seg å shoppe de store posene, du sparer en del på det 🙂 Alt eg bruker av perler og brett får eg fra Rito Garn og Hobby. De har stort sett alltid alt tilgjengelig 🙂 En pose med f.eks 1000 perler forsvinner fort, spesielt når du tenker at 1 brett rommet hele 841 perler!

 

 

* * * *

 

 

Ok, tiden fløy jo i dag! Var ute hos legen med mor mi så nå er hun fullvaksinert 🙂 Det er bra! På vei hjem var det kjapt innom Europris å lempet noen sekker med jord i bilen. Mor mi orket ikkje tanken på å lage middag i dag så me ringte å bestilte pizza på vei hjem og plukket den med oss på vei hjem til henne 🙂 Ble kosemiddag på henne, og det liker hun. Hun hadde jo tid hos legen midt i rushet og det merket med litt på motorveien, men men er jo ikkje så ofte hun får luftet seg så da fikk me skravlet litt da vettu.

Eg var i grunnen annige på å komme meg hjem for eg er ganske spent på prosjektet mitt over her, eg er bare ikkje helt i mål med den planleggingen av strykeprosessen…Hmmm…*Tenker og Tenker* Eg er så gira på at dette skal bli bra så eg må planlegge det godt. Jo mer eg klarer å finne ut av,
jo enklere blir det jo når du skal prøve deg, ikkje det?

Siden det ikkje var middag som putret på komfyren da eg kom hjem slengte eg bare en poser pølser i gryta! Det sier i grunnen ganske mye om hvor sulten eg var for eg er slettes ikkje glad i pølser….! Ikkjeee sant! Vel vel, nå skal eg sette meg ved spisebordet et par timer mens eg ser “Sommerhytta”
før eg igjen fortsetter på den deilige jakka mi 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Eg har blitt oppfordret til å dele Instagram kontoen min mer (Har vel aldri kommet på å dele den eg…?) Nå har eg leita meg ihjel og finner altså ikkje ut hvordan eg skal gjøre det….Vel, vel, eg heter Vibbedille der også! (Surprise). Måten eg bruker Instagram på er å legge ut filmsnutter underveis på et et prosjekt uansett hva det i Story og sååå lager eg innlegg av alle ferdige prosjekt 🙂 Så da vet du det 🙂 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg