SOMMER & SOL

Reklame | Rito Garn&Hobby

Foto: Vibbedille

 

ENDELIG! De nye fargene er i hus, tok litt lengre tid en planlagt, men nå kan eg kose meg! Skikkelig lekre Sommerfarger som garantert kan brukes til mye 🙂 Gleder meg til å utforske litt 🙂 Fargene er fra venstre; Pastellisblå 97, Pastellmint 98 Pastellrosa 95 og Pastellilla 96

Tenkt så mye sånn Babydill og pynt som f.eks kan lages? Tja, pynt på gavene, lollipops, dåpspynt? Ja det var det første som bare poppet opp – Kommer nok på mer etter hvert 🙂 IS, selvfølgelig *ler*

 

 

 

Foto: Vibbedille

 

Alt eg bruker av Perler, Brett etc får eg fra Rito Garn&Hobby 🙂
Kan jo godt tipse om at de er utrolig kjappe med levering og det er jo viktig når du trenger nok rimelig kjapt!

 

 

 

 

Det er slettes ikkje bare Hama Perler Rito har alt av, de har også ALT av alt det andre også 🙂 Eg gjorde ferdig Russebuksa til Dib i dag og den malte eg med FANTASY COLOR og Disse Posca Tusjene til detaljer
og ikkje minst å rette opp alle kantene med 🙂

 

 

 

 

Litt inni mellom i dag har eg ruslet litt på terrassen + eg fikk vasket og vannet et par av de store grønne plantene
i dusjen. Vanligvis har eg ofte allerede hatt alle de grønne plante ut å vasket og lufte de, men eg våger ikkje det ennå! Er redd de skal få frostskader! Det skjedde det også, en gang eg var litt for tøff haha Vasket litt bak i kroken her hvor eg sitter og der med fant eg ut at eg skal se om de går greit med Urtene som eg kjøpte “ferdig vokst” ute
i drivhuset. Har lagt på lokket nå når sola forsvant og det var lunt og godt inni huset 🙂

 

 

 

 

Bak i kroken eg vasket sto bla denne senga til Milo (<—Katta!) – Som han ALDRI har ligget i en gang! Nå får det være nok, 1 år ca har den stått der så nå selger eg den! Så ja, så får eg heller kjøpe litt godt fór til han for pengene, vil tro han setter mer pris på det 🙂 Bor du i nærheten og trenger ei myk seng enten til katten, hunder, hamsteret(?) e.l vel, da kan du se annonsen Her Inne om du vil 🙂 Str er 60 cm X 43 cm X 20 cm.

 

Vel vel, eg har tatt kwell i min nye deilig kosedress som egentlig kun har 1 minus…Vanligvis når eg shopper meg kosedress kjøper eg stort sett str XL for at den skal være romslig og godt. Dette gjorde eg denne gangen også, tok den på meg og…..WHAT!?! Sjekke ordren, vel den er XL, men det var i Stor Mote størrelse…Litt for stor ja, men akk så deilig – Blir nok kun til hjemmebruk 🙂 Men nå? Nååå skal eg skli bort til spisebordet
og perle litt på ei bie mens eg ser på Sommerhytta 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg vannet de grønne plantene mine en gang da jeg bodde på hybel. Vannet de godt, rett før sengetid. Dette var hybel -og på 80-tallet betød det ett rom. Jeg sover alltid med vinduet opp om natta. Vel, det var første frostnatt. Store flotte palmer var et trist syn dagen etter…..

      1. Ikkje sant, hater når sånt skjer for det er sååå typisk!
        Derfor tok eg mine i dusjen i dag 🙂 Tok ingen sjanser for endelig er de grønne plante eg “laget selv” blir ganske store 🙂

Siste innlegg